Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Новите инициативи на Hugo Boss подобриха резултатите му за четвъртото тримесечие

Компанията очаква печалбата за 2017 г. да бъде около прогнозираните 493 млн. евро

Новите инициативи на Hugo Boss подобриха резултатите му за четвъртото тримесечие

Снимка: Архив Ройтерс

Германската модна къща Hugo Boss отчете ускоряване на валутно коригираните продажби за четвъртото тримесечие в резултат на възстановяване на растежа от магазините си, скок на онлайн продажбите и възстановяване в САЩ, предава Ройтерс.

След серия от предупреждения за печалбата и по-слаби продажби в Китай и САЩ Hugo Boss поднови основните си брандове, за да се хареса на по-младите потребители, намали цените в Китай, затвори магазините на загуба и актуализира сайта си.

Компанията заяви, че продажбите са нараснали с 1% до 735 млн. евро, или с 5% след валутна корекция. За сравнение, средната прогноза на анализаторите от Thomson Reuters Eikon бе за 732 млн. евро. Компанията ще представи пълния си отчет на 8 март.

Още по темата

Акциите на Hugo Boss, които поскъпнаха с над 25% през миналата година и стесниха разликата си с конкуренти в луксозния сегмент, като LVMH и Burberry, записаха повишение от 2% на стойността си сутринта, с което се оказаха сред печелившите в германския индекс на компаниите със средноголяма капитализация.

Според анализатора на RBC Пирал Даданиа растежът в Азиатско-тихоокеанския регион е била по-добър от очакванията, както и в САЩ, но Европа се представя по-слабо с 5-процентов спад на търговията на едро.

Сравнимите продажби от бизнеса на дребно като цяло са нараснали със 7% през тримесечието и със 11% в САЩ, където компанията полага усилия да направи бранда по-луксозен, спирайки да предлага продуктите си в магазини с отстъпки.

Hugo Boss съобщи още, че онлайн продажбите, които спаднаха през първото тримесечие, са скочили с 42%, след като компанията е актуализирала уебсайта си, подобрила е откриваемостта си в търсачките и е предложила повече дрехи на по-ниски цени.

Продажбите са нараснали с 10% след валутна корекция в Азиатско-тихоокеанския регион, основно в резултат на Китай, където компаниите за луксозни стоки, включително френската LVMH и Kering, печелят от подновения интерес на потребителите.

Hugo Boss заяви още, че очаква печалбата за 2017 г. преди лихвите, данъците, обезценката и амортизацията и преди еднократните ефекти да бъде около прогнозираните 493 млн. евро, което е в съответствие с резултатите от 2016 г.

По статията работиха: Виктория Тошкова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Почти 20 млн. запитвания за билети за Европейското по футбол