Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Печалбата на Gap надмина очакванията, докато бранда цели да отдели Old Navy

Американската компания се опитва да съживи продажбите при марките Gap и Banana Republic

Печалбата на Gap надмина очакванията, докато бранда цели да отдели Old Navy

Източник: Ройтерс

В четвъртък американският търговец на дребно Gap понижи очакванията за тримесечна печалба и потвърди плана си за отделянето на Old Navy от съименния бранд дни след като дружеството намали годишната си прогноза и замени дългогодишния главен изпълнителен директор.

Акциите на компанията, които загубиха повече от една трета от стойността си тази година, поскъпнаха с близо 2% по време на търговията, като Gap заяви, че е добре подготвена за празничния сезон, съобщава Ройтерс.

Gap замени изпълнителния директор Арт Пек с Робърт Фишър, член на семейството, основало компанията, като временен ръководител преди близо две седмици и намали прогнозата си за целогодишна печалба.

Още по темата

Базираният в Сан Франциско търговец на дребно се опитва да съживи продажбите при марките Gap и Banana Republic, които изпитват трудности поради намаляващия трафик в моловете, ръста на онлайн търговията на дребно и конкуренцията от брандовете за бърза мода, включително Zara и H&M.

През февруари Gap изготви план за отделяне на по-добре представящата се марка Old Navy, като инвеститорите се надяват, че като самостоятелната компания тя ще успее да покаже по-добри резултати от съименния бранд.

„Макар че съм уверен в нашето бъдеще, аз също съм реалистичен относно предстоящите предизвикателства“, каза Фишър пред анализатори.

Той подкрепи плана и каза, че ще създаде изпълнителен комитет, съставен от ръководители на Old Navy и Banana Republic

Ерик Шифър, изпълнителен директор на Patriarch Organisation, частна компания за дялови инвестиции, определи отделянето като "ключово".

За натоварения празничен сезон Gap заяви, че очаква продажбите да бъдат стимулирани благодарение на най-новите ѝ дизайни с шотландско каре, пижамните комплекти с коледни мотиви на Jingle Jammies, създадени в партньорство с празничния филм на Netflix - Clause, както и на новите рекламни кампании. 

Нетните продажби на компанията са намалели с 2,2% до 4 млрд. долара през третото тримесечие, приключило на 2 ноември, но надвишават средната оценка на анализаторите за 3,96 млрд. долара, според данните на IBES от Refinitiv.

С изключение на артикулите, GAP e спечелила 53 цента на акция, което е с 2 цента повече от очакванията. По-рано компанията прогнозираше печалба в диапазона между 50 цента и 52 цента на акция.

По статията работиха: Десислава Йорданова, редактор Аспарух Илиев

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Коронавирусът ще промени и червените килими в Холивуд