Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Richemont пуска по-евтина марка в опит да привлече младото поколение

Швейцарският производител на часовници се бори с конкуренцията на новите технологии сред тази възрастова група

Richemont пуска по-евтина марка в опит да привлече младото поколение

Снимка: Архив Ройтерс

Компанията за луксозни стоки Richemont пусна нова марка за часовници Baume, предлагаща модерни часовници за стотици, вместо за хиляди долари, в опит да привлече младите хора, съобщи Ройтерс.

Швейцарският производител на часовници отчете подобрение на продажбите след продължителен спад, но все още се опитва да достигне до по-младите, които не носят никакъв часовник или използват технологии като Apple Watch.

Новата марка Baume ще бъде продавана само онлайн на цени, започващи от 560 долара - ясна индикация, че е линията е насочена към по-млади клиенти. Също така компанията ще се опита да привлече вниманието към своята еко съвест, отказвайки се от всякакви животински или ценни материали и наблягайки само върху хартия и картон за опаковане.

Още по темата

Бизнесът за часовници на Richemont включва висококачествени марки като IWC и Jaeger-LeCoultre, които струват хиляди или дори десетки хиляди долари и все още се продават предимно в традиционните магазини.

Луксозните марки часовници обаче биват спъвани от новите технологии и все по-усилено търсят начини да събудят понижения интерес на младото поколение към традиционните часовници.

Марката Baume предлага унисекс часовници в минималистичен дизайн с каишки, направени от рециклирани материали. Има и серия с възможност за персонализиране, при която потребителите могат да избират между над 2 000 варианта онлайн.

Очаква се в петък производителят на часовници да публикува своите годишни финансови резултати.

По статията работиха: Веселина Василева, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

Коментари (0)


Още от Новини
Графика на деня: Най-избираните глобални брандове в света