IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Новият шеф на Volkswagen ще променя компанията, но без "революция"

Автомобилостроителят планира да създаде шест подразделения в 12-те си марки - сред които Skoda, Audi, Porsche и Bentley и едно подразделение за Китай

19:55 | 13.04.18 г.
<p>
	Новият изпълнителен директор на Volkswagen Херберт Дийс. <em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Новият изпълнителен директор на Volkswagen Херберт Дийс. Снимка: Архив Ройтерс

Новият шеф на германския автомобилен гигант Volkswagen Херберт Дис заяви, че е готов да осъществи плановете за преструктуриране, но това не означава "революция" за най-големия автомобилостроител в света, предаде ДПА.

Допускаме, че ще станем по-бързи, каза Дис на пресконференция в петък в централата на компанията във Волфсбург, след като вчера бе потвърдено, че той поема поста главен изпълнителен директор от Матиас Мюлер.

Автомобилостроителят планира да създаде шест подразделения в 12-те си марки - сред които Skoda, Audi, Porsche и Bentley и едно подразделение за Китай, най-големият пазар на компанията, съобщава БТА. 

Председателят на надзорния съвет на Volkswagen Ханс Дитер Пьоч съобщи, че Дис ще има главен оперативен директор, който да му помага с решаването на всекидневните проблеми, за да не губи от поглед компанията като цяло. Този директор все още не е определен, посочва Асошиейтед прес.

Volkswagen Group потвърди снощи избора на новия главен изпълнителен директор Херберт Дис, който досега ръководеше марката Фау Ве (WV). Решението бе взето като част от мащабното преструктуриране и промени в ръководството на компанията.

Председателят на влиятелния работнически съвет Бернд Остерло приветства мащабното преструктуриране и промените в управлението на най-големия автомобилен производител.

След съобщението, че оглавява Volkswagen снощи, Дис каза, че в период на сериозни вълнения в автомобилния сектор за Volkswagen е от изключително значение да повиши скоростта и да да остави следа, която не може да се сбърка, в сектора на електромобилите.

Най-големият автомобилостроител по обем продажби се бори с последиците от дизелгейт, който доведе до множество съдебни дела за милиарди долари в няколко страни. Volkswagen призна през септември 2015 година, че е манипулирал данните на дизеловите си автомобили при американските тестове за измерване на отделените вредни газове. Малко след това Мюлер пое ръководството.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 14:49 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още

Коментари

Финанси виж още