Компанията Mercedes-Benz представи концептуалния си модел G-Code, който представлява предвестник на бъдещия най-малък кросовър на марката. Официалната премиера на машината ще се състои на автосалона в Лос Анджелис по-късно този месец.
Mercedes-Benz G-Code е разработван едновременно от два дизайнерски центъра на марката – в Германия и в Китай. Очаква се неговата серийна версия да заеме място под Mercedes-Benz GLA в моделната гама на марката и да се конкурира с модели като Audi Q1 и BMW 1-Series Sport Cross, чието излизане на пазарите също предстои.
За подобни намерения говорят размерите на кросовъра – дължина от едва 4100 мм, което е с 317 мм по-малко от GLA. Ако трябва да се сравнява с Audi Q1, моделът на производителя от Щутгарт е със 110 мм по-къс, с 20 мм по-широк и с 10 мм по-висок от концепта Audi Crossline Coupe. Именно този автомобил се очаква да бъде в основата на бъдещото Q1.
В основата на Mercedes-Benz G-Code е хечбек с 5 врати, а дизайнът ясно показва симбиозата между китайските и немските виждания за автомобил. Почти всички елементи от него са използвани при други концептуални модели на германския производител.
Новото е, че при различните режими на пътуване на машината ще се променя цвета на решетката на радиатора. Освен това концептът G-Code е получил уникална окраска, която работи и като слънчева батерия. При това тя може да събира енергия не само от слънцето, но и от вятъра.
Друга интересна подробност е окачването „power-on-the-move", при което обратният ход на пружината изпълнява ролята на генератор на електроенергия. Освен това под багажника на кросовъра са поставени два електрически скутера, които трябва да осигурят допълнителна мобилност на пасажера в случай на задръствания.
Подробности за силовия агрегат, задвижващ Mercedes-Benz G-Code не бяха разкрити, като от компанията бяха лаконични: „Под капака е поставен най-съвременният турбо-двигател с вътрешно горене, работещ на водород“. Задната ос се задвижва от електромотор, а скоростната кутия е роботизирана с два съединителя. Машината може да се движи на 3 режима – само с предно предаване, само със задно или с 4х4.
Очакванията са серийната версия на концептуалния модел да бъде готова през 2017 г.
Още снимки вижте в Automedia.bg
Mercedes-Benz показа водороден кросовър
G-Code е предвестник на най-малкия модел на марката
11:50 | 04.11.14 г. 1Снимка: Mercedes-Benz
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
-
Икономическото изтрезняване на Германия се оказва по-бързо от очакваното
-
Dow Jones и S&P 500 покориха нови рекорди
-
Експерт: Силната фрагментация в управлението на водите са причини за водната криза
-
Германското правителство разследва сделката с акции на Commerzbank
-
Redwood Materials ще помага на BMW да рециклира батериите, излезли от употреба
-
Германски стартъп за зарядни станции обяви фалит
-
И за IT специалистите настават тежки времена на трудовия пазар
-
Киев вероятно е изпратил новата си ракета дрон в склада за боеприпаси в Тверска област
-
Едва 20% от собствениците на семеен бизнес в България прехвърлят собствеността планирано
-
Китай отговори на европейските мита: Ще сглобява своите електромобили в ЕС
-
Наближава времето, когато Путин ще се изправи пред трудното решение за мобилизация
-
Унгария получава ядрено гориво от Русия през пристанището във Варна
Най-четени новини
-
Опитите на Русия да освободи Курска област засега имат обратен ефект
-
И за IT специалистите настават тежки времена на трудовия пазар
-
Мобилните оператори обжалват забраната за начисляване на неустойки при предсрочно прекратяване на договор
-
Мелони: Забраната на ЕС на двигателя с вътрешно горене е саморазрушителна
-
Населението в България – на второ място по материални и социални лишения в ЕС
-
Китай поставя на изпитание производителите на украинските дронове
-
Германската икономика потъва и Шолц не иска да я спаси
-
Бизнесът напуска Европа, но не заради високата цена на въглерода
-
Киев вероятно е изпратил новата си ракета дрон в склада за боеприпаси в Тверска област
-
Загубата на Крим обезсмисля войната на Русия в Украйна
-
Царуването на най-богатия човек в Китай приключи след само 18 дни
-
Богатите германски семейства се възползват от кризата, купувайки трофейни имоти
-
Опитите на Русия да освободи Курска област засега имат обратен ефект
-
Върви се към изграждане на тунел на Околовръстния път на София между "Бъкстон" и "Горна баня"
-
Краят на царуването на долара е добра новина за почти всички
-
Новата столица на Египет ще се сдобие с първия в света водороден небостъргач
-
Киев: Руските удари срещу електропреносната мрежа може да предизвикат ядрена криза
-
И за IT специалистите настават тежки времена на трудовия пазар
Коментари
Финанси виж още
-
Dow Jones и S&P 500 покориха нови рекорди
1 -
Германското правителство разследва сделката с акции на Commerzbank
-
Как Фед ще продължи да намалява лихвите?
-
Лихвените решения на Фед и BoE окрилиха европейските борси
-
SOFIX с 0,09% ръст до 854,95 пункта
-
Wall Street се радва на повишения след намаляването на лихвите от Фед*
преди 9 години "Mercedes-Benz G-Code е разработван едновременно от два дизайнерски центъра на марката в Германия и в Китай.".................Струва ми се, че "дизайнерите" не са се потили, кой знае колко ;))http://betterparts.org/gallery/lamborghini-urus-07.html отговор Сигнализирай за неуместен коментар