Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

САЩ

Китай подкрепи продажбите на McDonald's през април

В Европа компанията получи подкрепа от Великобритания и Франция за сметка на един от основните й пазари - Германия

През април продажбите в разработените ресторанти на McDonald's нараснаха с 1,2%. Силното представяне на веригата в Китай компенсира неизменените продажби в САЩ, предава MarketWatch.

Главният изпълнителен директор Дон Томпсън е на мнение, че компанията губи връзка с някои свои клиенти и поради тази причина трябва да подобри менюто си. Наскоро той изтъкна, че компанията му се фокусира върху стабилизирането на ключовите пазари, измежду които са САЩ, Германия, Австралия и Япония.

Същевременно напоследък конкуренцията в предлагането на закуски се увеличи. Голяма част от бизнеса на McDonald's е под заплаха, след като Taco Bell на Yum Brands навлезе в бизнеса с предложението си Waffle Taco, но и след като други конкурентни компании добавиха закуска към менюто си или свалиха цената й.

Още по темата

През април общите продажби на популярната верига са се увеличили с 2,5%, или с 3,7%, изключвайки неблагоприятните валутни изменения.

В САЩ приходите в съществуващите ресторанти на McDonald's, отворени преди поне 13 месеца, останаха без изменение спрямо март. Компанията посочи, че вътрешният пазар остава предизвикателен и потвърди ангажимента си да подобри своето представяне.

В региона на Азия, Тихия Океан, Близкия изток и Африка продажбите в ресторантите скочиха с 2,9%. Най-добре концернът се представи в Китай благодарение на позитивните обстоятелства след миналогодишното отрицателно въздействие на птичия грип.

От McDonald's отчитат и добри резултати в Австралия, като обаче продължават да срещат още трудности в Япония.

В Европа продажбите се подобриха с 0,3 на сто заради по-доброто представяне във Великобритания и Франция, които компенсираха негативните резултати в Германия.

На 9 юни McDonald's ще публикува данни за продажбите през май. Миналият месец компанията разочарова с първите си тримесечни финансови резултати за годината. Печалбата на веригата за бързо хранене се сви с 5% за януари-март 2014 г.

По статията работи: Свилен Колев

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от САЩ
Wall Street започва последната сесия за седмицата на червена територия*