Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Социални мрежи

Snap се сбогува с главния си стратегически директор

Имран Кан ще преследва "нови възможности" извън компанията

Snap се сбогува с главния си стратегически директор

Снимка: Архив Ройтерс

Главният стратегически директор на американската компания Snap Имран Кан напуска фирмата, за да се насочи към нови възможности, пише Bloomberg.

41-годишният Кан, чийто последен работен ден все още не е обявен, стана главен стратегически директор на Snap през 2015 г. Той беше сред най-високо платените директори на компанията и е сред хората, които изиграха най-ключови роли за излизането на фирмата на борсата през март миналата година.

„След близо четири години в Snap реших да се оттегля. Това беше много трудно решение за мен. Никога няма перфектен момент, в който да кажеш довиждане, но знам, че то е сега. Имаме страхотен лидерски екип, който да води Snap през следващата фаза от растежа и към следващата глава“, написа Кан в писмо до служителите.

В него той посочва още, че напускането му не е свързано с някакво неразбирателство в компанията.

При встъпването си в длъжност Кан е получил акции на стойност 145 млн. долара, пише Ройтерс, позовавайки се на други медии.

Още по темата

Припомняме, че през май тази година финансовият директор на Snap Андрю Волеро напусна компанията, а вицепрезидентът Стюарт Боуърс се оттегли, за да работи за Tesla.

Snap обяви, че Кан ще продължи да бъде главен стратегически директор за известен период от време, който да позволи работата му да бъде прехвърлена на друг.

„Все още няма да ходя никъде. Ще се фокусирам върху намирането на главен бизнес директор и да осигуря плавен преход“, пише още той.


 

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Виктория Тошкова
Още по темата: Социални мрежи Snap Snapchat

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Социални мрежи
Чад вдигна забраната си над социалните мрежи