Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Стил

Ted Baker отчете загуба след тежка пандемична година за бизнеса ѝ

Компанията твърди, че сега е много по-добре позиционирана спрямо година по-рано

Ted Baker отчете загуба след тежка пандемична година за бизнеса ѝ

Снимка: Chris J Ratcliffe/Bloomberg

Британският търговец на дребно Ted Baker отчете загуба за фискалната си 2021 г., в рамките на която беше засегната от пандемията, и заяви, че приходите ѝ за първото тримесечие на текущата ѝ фискална година са се свили с 20% заради рестрикциите, свързани с Covid-19, през периода, предава Ройтерс.

Британската компания, която се сблъска с редица оперативни и управленски неуспехи през последните две години, отчете загуба преди данъци в размер на 59,2 млн. лири (85,53 млн. долара) за годината, приключила на 30 януари. За сравнение за предходната година тя отчете 4,8 млн. лири печалба.

Още по темата

Средната прогноза на анализаторите беше за 76 млн. паунда загуба преди данъци по данни на Refinitiv.

Въпреки че някои търговци на дребно спечелиха от насочването на потребителите към спортни дрехи и домашно облекло, годишните приходи от продажби на Ted Baker се сринаха с 44% до 352 млн. паунда отчасти заради фокуса на компанията върху официалното облекло. Приходите ѝ от онлайн продажби обаче са нараснали с 22 на сто до 144,9 млн. лири.

„Въпреки че въздействието на Covid-19 върху нашите резултати е ясно и засили някои от проблемите, засягащи бизнеса ни, Ted Baker реагира проактивно и е в много по-добра позиция, отколкото беше преди година“, заяви главеният изпълнителен директор Рейчъл Озбърн.

Под ръководството на новия си лидер в лицето на Озбърн, листнатата в Лондон компания се бори за спечелването на клиенти и на доверието на инвеститорите след поредица от неуспехи, последвали напускането на предишния главен изпълнителен директор и основател Рей Келвин след обвинения в проблемно поведение. Той отрича да е извършил нещо нередно.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Стил
Zalando харчи повече за маркетинг след вдигането на блокадите