Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Стратегии

Може ли добавената реалност да улесни разбирането на учебния материал?

Устройствата вече не изискват огромни инвестиции, смята български предприемач

Може ли добавената реалност да улесни разбирането на учебния материал?

Снимка: Pixabay

Всяка година около 15 000 деца отпадат от училищата още на етап начално и основно образование. Това заяви в ефира на БНР предприемачът Венцислав Луканов. Той е българската връзка с австрийската компания, която възнамерява да вкара добавената реалност в класната стая. Мобилно приложение, което превръща илюстрациите в учебниците в триизмерни графики. Според Луканов приложението би могло да промени статистиката. 

Още по темата

Добавената реалност може да улесни разбирането на учебния материал. Стига тя да бъде възприета като инструмент, който цели да обогати учебния процес, при това не само в училище. Устройствата вече не изискват огромни инвестиции, смята българският предприемач. Смартфоните са лесно достъпни, а именно те са нужни, за да може всеки ученик да работи с приложението, уточнява той в ефира на Националното радио.

Венцислав Луканов вярва, че образованието и добавената реалност могат да вървят ръка за ръка и у нас. Вече е направена крачка към диалог на тази тема. Ако той завърши с успех, през 2020 година добавената реалност наистина може да влезе в класните стаи, без да води до драстични промени в тях.

По статията работиха: Екип на Investor.bg , редактор Ралица Пейчева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Стратегии
Тук-Там стартира онлайн мрежа за българи по целия свят