Ръководителят на френската асоциация на автомобилните доставчици Fiev предупреди, че секторът е изложен на риск да загуби половината от работните си места през следващите години, позовавайки се на спада в обема на продажбите на автомобили, забавянето на пазара на електрически превозни средства и конкуренцията от Китай, съобщава Ройтерс.
„Като се има предвид активността (...), вероятността от загуба на половината от работните места, за съжаление, няма да изглежда преувеличена през следващите пет години, това може да се случи много, много бързо“, предупреждава Жан-Луи Пеш, президент на Федерацията на индустриите за автомобилно оборудване, по време на пресконференция.
По-рано тази година френският доставчик OPmobility заяви, че много производители на автомобили възобновяват плановете за развитие на автомобили с двигатели с вътрешно горене на фона на по-бавното от очакваното търсене на електрически превозни средства, като купувачите са отблъснати от регулаторната несигурност и упорито високите цени.
Обемите на електромобилите, произведени от американски, германски и френски производители, в момента са с 40% до 45% по-ниски от първоначалните очаквания, „което означава, че капацитетът, който е въведен от нашите клиенти и от нас самите, изисква непрекъснато коригиране“, разкрива главният изпълнителен директор на OPmobility Лоран Фавр, цитиран от Bloomberg. „Ние адаптираме начина, по който работим с нашите клиенти“, добавя той.
Преходът към електромобили в Европа се забави поради високите цени на превозните средства и премахването на субсидиите от редица правителства. Неуспехът кара компании като Mercedes-Benz Group AG да понижат своите цели за продажби на коли с този вид задвижване, докато производителите на батерии преразглеждат проектите си, планирани за реализиране в региона.


Ограничават движението на автомобили във Варна през почивните дни заради два мача
Фратрия завърши годината с победа
Връчиха наградите „Доброволец на годината“ във Варна
19-годишен шофьор кара с 300 км/ч в София (ВИДЕО)
Призът „Спортист на Варна“ ще бъде връчен на 16 декември
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
EV стигат точка на необратимост през 2026, Европа и Китай ще се интегрират
САЩ: Европа рискува да бъде заличена, ако не се промени
Българската икономика нараства стабилно през третото тримесечие на 2025 г.
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Сиярто: Въпреки отричанията, в Украйна се извършва принудителна военна служба
Европрокуратурата разследва измама за 13 млн. евро у нас, извършени са над 80 обиска
Интензивни дъждове утре, на места и с гръмотевици
Детайлите на разследването за корупция в Украйна, водено от полицията, са като от драма на HBO
Ретроградният Меркурий приключи, 5 зодии си връщат късмета
преди 1 година До: evlogi Никой Никъде Нищо не продава на загуба! Маржът на печалба е малък, и не им стига да раздават дивиденти на тунеядците. Затова са тези сърцераздирателни ежедневни материали за малки продажби и закриване на съоръжения. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година Най-забавното е,че за да покрият изискванията за емисиите и за да избегнат глоби, европейските компании трябва да продават все повече EV.За да стане това, ще трябва да намалят цените им,което значи,че ще ги продават на още по-голяма загуба.Която ще трябва да покрият чрез повишаване на цените на колите с ДВГ. И към момента става така,че тъй като първите не са желани, а вторите стават скъпи, общият пазар намалява, както наскоро заяви и шефът на Фолксваген.С 2 млн коли е по малък спрямо 2019 година отговор Сигнализирай за неуместен коментар