Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Телекомуникации

Dish Network преговаря с банки за сделката с T-Mobile

Сателитният оператор планира да набере между 10 и 15 млрд. долара за паричната част на сделката

Dish Network Corp. смята да привлече капитал в размер между 10 млрд. и 15 млрд. долара за сделката с T-Mobile, посочват източници, запознати с въпроса, цитирани от MarketWatch. Ето защо компанията  в процес на преговори с банки, като по този начин сателитният оператор планира да осигури паричната част от финансирането, нужно за осъществяването на сделката. Припомняме, че се очаква евентуалната трансакция да се реализира чрез пари в брой и акции.

Сделката между двете компании е несигурна и е напълно възможно да не се осъществи, предава още MarketWatch. Тази несигурност е породена най-вече от факта, че не е ясно как Dish Network Corp. ще заплати на T-Mobile.  Пазарната стойност на T-Mobile е 31 млрд. долара, докато тази на Dish възлиза на 34 млрд. долара.

Още по темата

От друга страна, преговорите с финансови институции, които Dish Network Corp. води, са знак, че може би компанията е по-близо до закупуването на T-Mobile.  Ако сделката стане факт, ще станем свидетели на сливането на втория по големина сателитен оператор в САЩ и четвъртия по големина оператор на мобилни услуги в страната.

На Dish липсва ключовата услуга за широколентов интернет достъп, на която кабелните компании стъпват, за да се компенсира намаляващият интерес към телевизионните услуги. Компанията също така вложи милиарди долари в безжични лицензи, но няма добре развита клетъчна мрежа, за да ги пусне в употреба. Безжичната услуга на T-Mobile US ще помогне за решаване и на двете нужди.

T-Mobile междувременно разширява постепенно списъка си с абонати през последните няколко тримесечия, но все остава далеч от много по-големи съперници като AT&T и Verizon Communications. Dish би дал на T-Mobile US път към повишаване на капацитета на тази мрежа.

T-Mobile има около 44,7 млн. потребители, в това число основните и предплатени клиенти. Dish пък има 13,8 млн. потребители на сателитна телевизия и 591 хил. на интернет услуги.

По статията работиха: Камелия Рупска, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Телекомуникации
Сделка за милиарди: Liberty Global купува швейцарския телеком Sunrise