Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Web

Spotify и Hulu обединяват сили, за да привлекат младите потребители

Двете компании ще предлагат на студенти музикалните си и видео услуги в общ пакет на цена от 4,99 долара месечно

Spotify и Hulu обединяват сили, за да привлекат младите потребители

Снимка: Архив Ройтерс

Spotify и Hulu ще продават музикалните си и видео услуги в общ пакет на цена от 4,99 долара месечно – с отстъпка от 13 долара, в опит да привлекат млади потребители към нов вид забавление, съобщава Ройтерс.

Студентите, записани в акредитирани колежи и университети в САЩ, могат да се възползват от пакет на Spotify, който сега ще включва абонамент за видео услугата, включваща реклами, на Hulu, заявиха компаниите в четвъртък. Hulu и Spotify ще си разделят по равно абонаментната такса, а Hulu ще продава и реклами.

Още по темата

Това е първият път, в който базираната в Стокхолм компания Spotify обвързва в пакет най-голямата платена услуга за музикален стрийминг с видео или телевизионни продукти на друга компания. Hulu, базирана в Санта Моника, Калифорния, предлага на потребителите си възможността да гледат отново външни сериали като „Вътрешна сигурност“ (Homeland) и „Саут Парк“ (South Park), както и оригинални сериали като „Историята на прислужницата“ (The Handmaid’s Tale) и „Проектът Минди“ (The Mindy Project).

Обвързвайки нашите огромни каталози от съдържание в една изключително привлекателна оферта, правим по-лесно хората да се наслаждават на цялата телевизия и музика, която обичат, когато и където искат“, каза ръководителят на Hulu за разпространението и партньорствата Тим Конъли в изявление.

Hulu и Spotify са лидери в нов вид забавление, предлагайки песни и телевизионни програми срещу месечна такса през интернет. Растежът на тези услуги съвпада със спад при потребителите на традиционните платени телевизионни услуги, при които пакети от десетки кабелни канали струват много повече от месечния абонамент на Netflix или Hulu.

Сделката, фокусирана върху студентите, може да доведе до нови партньорства между Hulu, която се опитва да отнеме дял от по-големия си конкурент Netflix, и Spotify, която може да използва видео услугите, за да си върне потребители, привлечени от конкурентната Apple Music. Spotify има над 60 млн. платени потребители и над 140 млн. общо.

Младите студенти с ограничени доходи са сред най-неуловимите клиенти за доставчиците на платени медийни услуги. Comcast – най-големият кабелен оператор в САЩ, предлага специален кабелен пакет за студентите в около 100 кампуса.

По статията работиха: Виктория Тошкова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Коментари (0)


Още от Web
Институционалните инвеститори спорят за стойността на Snap