Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Качествените търговски имоти „учудващо устойчиви“ в кризата

Най-качествените молове на най-добрите локации нямат проблеми с наемателите дори в настоящата проблемна обстановка

Качествените търговски имоти „учудващо устойчиви“ в кризата

Изображение: sxc.hu

Инвеститорите продължават да фокусират вниманието си предимно към най-качествените активи на в сегмента на търговски имоти в Европа, въпреки настоящите икономически трудности и отслабналото потребителско доверие, смятат специалисти.

В нов доклад на Knight Frank се посочват, че търговските центрове в големите регионални градове нямат проблеми с осигуряването на наематели, за разлика от второстепенните локации, които отчетоха значителен ръст в дела на свободни площи миналата година.

По думите на Дарън Йейтс, автор на доклада, първокласните активи във Великобритания и други европейски пазари са „учудващо устойчиви“ предвид слабия фундамент в икономиката.

Търсенето за такива активи в големите пазари ще остане високо и изключително насочено в най-горния сегмент и най-качествените имоти в търговския сегмент, коментира Брус Нътман, директор Инвестиции в Търговски имоти във Великобритания в Knight Frank.

По думите му липсата на предлагане на нови площи ще спомогне нивата на доходността в най-горния сегмент да останат стабилни. Той прогнозира, че специално във Великобритания най-голям интерес ще продължи да провокира пазарът в Лондон и околните региони.

Доклад на CB Richard Ellis (CBRE), публикуван наскоро, показа, че търсенето на търговски имоти в Европа остава силно. 

През последното тримесечие на 2011 г. в сегмента са били сключени сделки на обща стойност от 9,4 млрд. евро. За цялата минала година обемът е достигнал 37,2 млрд. евро.


Последни новини

Коментари (1)

0
 
2
 
1
преди 5 години
И в България има хора, които знаят ценно е доброто местоположение на магазина им !

Кризата в България не пречи на магазини с отлична локация.
Проблемът на наемодателите не е липсата на желаещи, а тяхната мотивация.
Липсата на ясна визия как ще бъде разработен магазинът е стряскаща !
Всеки ден разговарям с няколко кандидата да наемат магазини и когато разкажа условията на клиентите ни - затварят телефона.
При огледите е още по-странно.
Въпреки привидното съгласие по телефона - при оглед с условията на собствениците за срок на договора от поне 5 години и гаранция от 3 наема за коректност / извън депозита / когато се срещнат кандидатите със собствениците - започва мънкане.
Огледът е среща, на която Вие, наемателите оглеждате имота,
а наемодателите оглеждат Вас !
Вие искате да облекчите условията на договора за наем, а ТЕ искат да отсеят нефелите кандидати.
Разберете !
През 21 век няма предварителен разговор .
Преговорите започват още от първото обаждане по телефона. ...

Още от