IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Нова тестова лаборатория отвори врати в София

Инвестицията в обекта възлиза на 3 млн. долара, обясниха от “Сенсата Технолоджис“

14:42 | 14.03.17 г.
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;</em><span style="font-size: 12px;">Сенсата&nbsp;</span></p>

Снимка: Сенсата 

Високотехнологична тестова лаборатория с площ от 6 хил. кв.м отвори врати днес в София. Съоръжението е собственост на “Сенсата Технолоджис“, един от водещите световни производители на сензори и системи за електрическа защита и контрол и решения за управление на захранването, съобщиха от компанията.

В лабораторията работят над 100 висококвалифицирани инженери и техници в областта на тестовете за издръжливост, развойна дейност, анализ на брака и разработване на оборудване за технологиите на „Сенсата“ за автомобилни сензори.
Инвестицията в обекта възлиза на 3 млн. долара, обясняват още от компанията.

“Тестовете, които се провеждат в новата лаборатория, пресъздават някои от най-суровите условия, в които могат да попаднат продуктите ни в един автомобил, включително екстремни темепратури и влияния на околната среда“, поясни Пол Чаула, старши вицепрезидент за Европа в „Сенсата Технолоджис“. 

Столичният кмет Йорданка Фандъкова, която присъстваше на откриването, припомни, че София привлича 54% от инвестициите в цялата страна. „Чуждестранните инвеститори са компании от 77 държави. Поздравявам „Сенсата Технолоджис“, която е насочила инвестицията си във високотехнологична лаборатория в София и именно тук се развива развойната дейност на дружеството, с което се цели и намаляване на вредните емисии и подобряване на безопасността на превозните средства. Това се дължи на първо място на високообразовани професионалисти, които работят в София“, каза столичният кмет.

Всеки автомобилен сензор, разработен от „Сенсата“, преминава през над 200 функционални теста в тестовата лаборатория, преди да премине към заводите за производство. Тестовете симулират един цялостен тримесечен цикъл на работа в автомобила, обясниха още от компанията.

Сензорите се тестват на температури от - 40 до + 1 200 градуса по Целзий. Други изпитания включват тест за защита срещу прах, срещу влага или т.нар. „steam cleaning” при който всеки сензор е изложен на водна пара под високо налягане с температура от 100 градуса по Целзий и налягане от до 100 бара. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 14:51 | 07.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още