В. Гюров: Липсват ясно разписани стратегии за развитие на големите градове
ЗУТ има нужда от промени, но и трябва да се спазва и прилага, според управителя на компанията за устойчив градски дизайн „Урбаник“
08:13 | 05.08.15 г. 39Валери Гюров. Снимка: Личен архив
-
Оптимизмът на малкия бизнес в САЩ се повишава до най-високото ниво през тази година
-
Радев: Всяка страна ще решава сама за военната помощ за Украйна
-
Геополитически фактори могат да повишат цената на тока повече от очакваното
-
Красен Станчев: Следизборната ситуация дава повод за много изводи
-
Централен банкер: ЕЦБ все още не може да обяви победа над инфлацията
-
Световните приходи от реклама ще ударят 1 трлн. долара по-рано от очакваното
-
Русия насочва ПВО от Крим към Белгород, превръща Черноморския флот в Азовски
-
Някога в криза, днес тези икономики се представят най-силно в Европа
-
50 години по-късно: Как българското кисело мляко стана популярно в Япония
-
Китайска компания ще произвежда автомобилни части край Пловдив
-
Избирателят на „Величие“: висшист, икономически активен, протестно ориентиран
-
Как би изглеждал парламентът, ако само българите в чужбина решаваха
Специални проекти виж още
Финанси виж още
-
Централен банкер: ЕЦБ все още не може да обяви победа над инфлацията
-
Колебанията на европейските пазари повлияха и на Азиатско-Тихоокеанския регион
-
Биткойнът е изправен пред ключови 36 часа
-
Последната емисия облигации на БАКБ бе одобрена от австрийския регулатор
-
Петролът поевтинява преди заседанието на Фед и данните за инфлацията в САЩ*
-
Централните банки задържат лихвени решения заради политическата жега
преди 8 години не става така - изземва прекалено много обществен ресурс . Как се решава въпроса с задръстването в централната част на Лондон ? - с 9 пауда за 2 часа :) Никой не се хуква да строй нови бус ленти - просто в центъра на Лондон няма нужда всеки селю да си пъха гагата качен на кола отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години ами...именно. За това-повече вело алеи, по-добър градски транспорт, повече бус ленти. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години "За ЗУТ и ЗОП не съм специалист по темата и умишлено не говоря в детайли,"A защо не казваш това в интервюто, а казваш ДА ТРЯБВАТ ПРОМЕНИ?Защото не звучи добре "не съм специалист" нали?Когато казваме, че нещо е нужно да се направи, следва да имаме нещо конкретно предвид а не да говорим "по принцип"И всъщност, какво е устойчива градска среда според развитието и общността, която обитава София (понеже аз живея в София, а предполагам - и ти)? Може би една статия, на тази тема, би била доста по-полезна от обтекаемите отговори на въпросите, които си дал отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години За мен голям проблем в София са велоалеите, които са дискриминативни за пешеходците. Реално тротоарите са отрязани на места за да има трасе за колелата. Пешеходеца трябва да се оглежда защото не са с предимство реално и могат да бъдат блъснати. Абсурдно е 98% от трафика на хора да бъде дискриминиран, за да може останалият трафик от 2% да може да кара велосипеди. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години :) ми да слагаме тогава оградите ? Света мисля е измислил по циливизовани решения и ние не трябва агейн да откриваме топлата вода :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Има едно икономическо изследване което общо взето се свежда до следното - колкото и нови пътища , паркинги и т.н. да построите : те ще бъдат задръстени . Единственото решение е там където инфраструктурата е претоварена ползването и да бъде направено скъпо . Това ще изтласка трафик към не толкова атрактивни части и ще направи натоварването по равномерно отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Вместо да плащаш на хора и да даваш възможност за злоупотреби при човешки фактор, много по-разумно е да го елиминираш и да решиш проблема по европейски с колчета. Така не само правиш паркирането и корупцията невъзможни ами и при евентуален инцидент в някаква степен защитаваш и пешеходците! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Вместо да плащаш на хора и да даваш възможност за злоупотреби при човешки фактор, много по-разумно е да го елиминираш и да решиш проблема по европейски с колчета. Така не само правиш паркирането и корупцията невъзможни ами и при евентуален инцидент в някаква степен защитаваш и пешеходците! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години до misanthrope:Фирмата се издържа от продажба на продукти, проектиране и консултации, нещо което е пределно ясно разписано на сайта.За ЗУТ и ЗОП не съм специалист по темата и умишлено не говоря в детайли, защото със сигурност има много по-запознати и вещи лица от мен.За Софиянски, Янчулев, Диков и сие позицията не всеки мислещ гражданин или архитект би трябвало да е еднаква.Чест ти прави да пишеш коментари скрит за псевдоним.Апропо Димитър Пенев е постигнал повече от мен и теб взети заедно : )Със здраве остани! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години аз не си мислех за регулация, а просто промени в градоустройственият план-повече бус ленти например, за сметка на лентите за леки автомобили. отговор Сигнализирай за неуместен коментар