IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Twitter: Бизнес моделът ни се базира на случайности

Председателят на борда на директорите Джак Дорси сравни рекламирането в Twitter с AdWords на Google

13:21 | 15.11.11 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	Съоснователят на Twitter Джак Дорси.<em> Снимка: Ройтерс</em></p>

Съоснователят на Twitter Джак Дорси. Снимка: Ройтерс

През 2011 година микроблогинг услугата планира да увеличи приходите си от реклама с около 100 млн. долара. За сравнение: Facebook печели от реклама около 3,5 млрд. долара годишно.

Първите реклами в Twitter се появиха през април миналата година и успяха да генерират приходи в размер на 150 млн. долара до края на 2010 г., твърдят от анализаторската компания eMarketer.

Дорси разви микроблогинг услугата и беше неин съосновател. След вътрешнокорпоративни спорове той напусна компанията и използва отсъствието си от Twitter, за да създаде успешната разплащателна услуга Square. След мениджърска криза през тази година Дорси се завърна в Twitter като председател на борда на директорите, но същевременно остана и главен изпълнителен директор на Square.

Пред участниците в Techonomy 2011 той обясни как съчетава двата поста. По думите му посвещава по 8 часа на ден на всяка от компаниите, чиито офиси, за щастие, са на две пресечки разстояние един от друг. Дорси се опитва всеки ден се концентрира върху определен работен проект.

В понеделник например провежда срещи и административни дейности, във вторник работи само по разработка и развитие на продукти, а в сряда отделя вниманието си на маркетинг, комуникации и развитие. В четвъртък обръща внимание на разработчиците и партньорите, а в петък - на компанията и нейната корпоративна култура.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 02:51 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още