Samsung Electronics и група от компании се опитват със закъснение да влязат в бизнеса с технологии за производителите на автомобили, докато конкурентите им вече сключват големи сделки в една индустрия, в която е изключително трудно да пробиеш, пише Ройтерс.
Данни, събрани от Thomson Reuters IP & Science, показват, че технологичните филиали на топ производителя на смартфони Samsung Group се насочват все повече към научноизследователска и развойна дейност, свързана с автомобилни технологии. Две трети от техните общо 1804 заявки за патенти в САЩ от 2010 г. до края 2013 г. са свързани с електрически превозни средства и електрически компоненти за коли. Анализът не включва заявките направени след 2013 г. зарази забавяне в публичното им обявяване.
И все пак Samsung все още не е значим играч в бизнеса. Компанията отказва да коментира въпроса, но стремежите ѝ са очевидни.
Производителите на автомобили вече използват и разработват технологии, които подобряват безопасността и предоставят по-добра свързаност със смартфона и системите за забавления, създавайки възможност технологичните компании да навлязат в един пазар за софтуер, услуги и компоненти, който е на стойност 500 млрд. долара, твърди анализаторът на ABI Research Доминик Бонте.
Това е добре дошло, тъй като търсенето на смартфони, телевизори и компютри се забавя. Но Samsung пристига твърде късно на пазара, където част от най-добрите партньори вече са заети.
Конкурентът ѝ LG Electronics обяви, че е сключил голям договор за доставки с General Motors през октомври, което изпрати акциите на LG нагоре. Производителят на чипове Nvidia заяви, че нейните устройства ще влязат в повече от 30 млн. автомобила през следващите три до четири години.
За разлика от Apple и Google, за Samsung все още няма ясни признаци да разработва своя собствена технология за автономно управление на кола.
Анализаторът на IHS Дани Ким твърди, че Samsung Group все още няма с единен и цялостен подход към превръщането си в доставчик в индустрията.
Десетилетие след като продаде затъналото си в дългове автомобилно подразделение Renault, през 2010 г., Samsung Group обяви, че автомобилните акумулатори са сред петте ѝ бизнеса, които са двигател на растежа ѝ.
В момента нейното подразделение Samsung SDI е шестият производител в света на батерии за електрически коли, а BMW, Chrysler и Volkswagen са сред клиентите ѝ.


През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Черен ден! Катастрофа взе три жертви край Търговище
Съдът на ЕС опровергава информация за допусната жалба срещу влизането ни в Еврозоната
Ограничават движението на автомобили във Варна през почивните дни заради два мача
Фратрия завърши годината с победа
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
EV стигат точка на необратимост през 2026, Европа и Китай ще се интегрират
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Дългата история на Русия в нарушаването на споразумения
Провериха критични участъци при водосбора на река Струма и река Конска
НА ЖИВО: Теглят жребия за Мондиал 2026
Каква е тайната на дълголетието на Дик Ван Дайк?
Кийт Ърбан съжалява за развода си с Никол Кидман – чувства, че е сгрешил
преди 10 години Хаха, идеално време да шортваш Самсунг отговор Сигнализирай за неуместен коментар