Snapchat пусна ново шоу за политически предизборни кампании на своята страница „Discover”. Това е нова стъпка в новинарския бизнес на популярното приложение, известно със своите изчезващи съобщения, пише Wall Street Journal.
Първият епизод на „Good Luck America”, водено от водещия на новините на Snapchat Питър Хемби, показва на зрителите предизборната кампания в Айова.
Хемби, който е бивш политически репортер на CNN, се присъедини към Snapchat през миналата година. Той е известна фигура и е популярен с това, че е „пил бира с Хилъри Клинтън, ял е бургери с Мит Ромни и е спорил с важни личности по телевизията“.
Целта на шоуто е „да образова и информира на първо място младите гласоподаватели за основните политически събития и кандидати, предлагайки кадри зад кулисите и различни гледни точки на предизборната кампания“, твърди говорителят на Snapchat.


Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Черно море потопи ЦСКА в дъжда на "Тича"
Скоро: Озоновата дупка ще изчезне непълно
Тъжна вест! Почина един от най-големите архитекти в историята
Какво време ни очаква в неделя?
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Българската икономика расте 2-3 пъти по-бързо, отколкото средната на европейско ниво
„Черно море” потопи ЦСКА в деня на моряците
Оставка на правителството няма да е заплаха за България в Еврозоната
„Байерн” надигра „Щутгарт” с хеттрик на Кейн
Божидар Божанов: По всичко изглежда, че провокаторите са действали с МВР