Netflix представя нови видео игри, базирани на нейните продукции. Ходът показа усилията на американската компания да превърне стрийминг платформата си в мултимедийна империя, пише Bloomberg.
„Stranger Things 3: The Game” - игра, базирана на популярния сериал, ще се появи на 4 юли – в същия ден, в който ще е премиерата на третия сезон.
Netflix е лицензирала „The Dark Crystal: Age of Resistance” - предистория на филма от 80-те на Джим Хенсън, за игра, която ще дебютира по-късно тази година. Самата компания не разработва, нито продуцира видео игрите. Вместо това предпочита да дава лицензи за героите на външни студиа.
Netflix тъкмо започва да проучва възможността за превръщането на филмите и сериалите си в други продукти, а „Stranger Things” е опитното ѝ зайче. Шоуто е сред най-популярните в услугата ѝ, особено в САЩ и сред по-младите зрители.
През 2017 г. компанията даде лиценз за мобилна игра „Stranger Things”, а след това сключи сделки за тениски, бутилки Coca-Cola и сладолед с този бранд. Новата мобилна игра ще бъде пусната през 2020 г.
Някои от тези решения са просто маркетингови решения, за да се привлекат допълнителни зрители към оригиналния сериал. Netflix все още генерира почти всичките си приходи от абонаменти за стрийминг услугата, която е и най-голямата в света. Но мърчъндайзът и видео игрите могат да се превърнат в нови източници на приходи.
„Очевиден“ ход
„Търсим възможности да разширим вселената на тези сериали и филми в други посоки“, коментира по време на Е3 Крис Лий, директор интерактивни игри в Netflix. „За мен беше очевидно да се опитаме да го направим с видео игри“.
Продажбите на видео игри надминаха 40 млрд. долара миналата година. Това е повече, отколкото потребителите са похарчили за билети за кино.
Холивудските студиа имат богата история в превръщането на хитови филми и сериали във видео игри, а дори има опит и в превръщането на игри във филми.
Netlix все още е в период на експерименти. Първите ѝ две игри ще бъдат достъпни за повечето от основните гейминг конзоли, както и за персонални компютри. Освен това компанията продуцира и интерактивно телевизионно съдържание, което смесва гейминга с телевизията, като „Black Mirror: Bandersnatch”. Зрителите могат да избират в каква посока да се развива шоуто, влияейки по този начин на действието.


Трима мъже от Попово са загиналите при зверската катастрофа край Търговище
Няма опасност за околната среда заради авариралият танкер край Ахтопол
Никола Цолов спечели първия си подиум във Формула 2
Меси донесе победата на Локо (Сф) над Ботев (Пд) в драматичен мач с пет гола
Задействаха BG-ALERT в Бургаско, две реки преляха
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Защо туристи посещават места на зверства?
Община Царево задейства системата BG Alert
Идеи за коледни подаръци под 50 лева
Зеленски: Русия падна ниско, атакува цивилни обекти в деня на Свети Николай
Новата стратегия за национална сигурност на Тръмп е насочена към Европа