Потребителите, които са се опитали да наемат колело или скутер на Jump в Лондон, Париж, Брюксел или Рим през последните няколко дни, може би са установили, че въпросните превозни средства изведнъж са изчезнали. Причината за това е, че Lime завърши придобиването на звеното на Uber за микромобилност в Европа. Това се случи само няколко седмици след приключването на споразумението в САЩ, пише TechCrunch.
Сега скутерите и велосипедите на Jump стоят в складове в очакване Lime да направи нещо с тях. Част вероятно ще бъдат пуснати в ключови градове в следващите седмици. Все още не е ясно дали Lime ще задържи този инвентар за по-дълго.
Uber се опитва да намали разходите си, след като търсенето се срина заради пандемията и блокадите по целия свят. В допълнение към двата големи кръга на съкращания, компанията се опитва да се фокусира върху основните си продукти и пазари. Uber Eats например излиза от няколко пазара.
Uber инвестира в Lime през май, а сега прехвърля Jump на Lime като част от сделката. Активите и служителите отиват при Lime, но скутерите и велосипедите няма да напуснат приложението на Uber поне докато не завърши процеса по прехвърляне.
„Щастливи сме, че нашите клиенти ще продължат да имат достъп до велосипеди и скутери и в двете ни приложения“, коментира главният изпълнителен директор на Uber Дара Косровшахи.
Източници твърдят, че Lime е придобила всички превозни средства на Jump в Европа. Това не означава задължително, че те ще се върнат на улицата. Първоначалният план на Lime е за начало да пусне скутерите и велосипедите на Jump в Лондон, Париж, Рим и Барселона. Предлагането в други градове ще зависи дали това би имало смисъл за компанията.
Според кеширана версия на уебсайта на Jump услугата е била достъпна в Берлин, Мюнхен, Лисабон, Мадрид, Малага, Париж, Брюксел, Лондон, Рим и Ротердам. Ако Lime няма планове да пусне отново Jump в тези градове, няма особен смисъл да държи превозните ѝ средства в складове.


Скоро: Озоновата дупка ще изчезне непълно
Тъжна вест! Почина един от най-големите архитекти в историята
Какво време ни очаква в неделя?
Внимание! Чакат ни мощни магнитни бури в следващите дни
Желязков посети Монетния двор, за да види лично как се секат българските евромонети (СНИМКИ)
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
„Байерн” надигра „Щутгарт” с хеттрик на Кейн
Божидар Божанов: По всичко изглежда, че провокаторите са действали с МВР
Разходите за заплати нарастват с около един милиард евро
Румен Петков: Омразата тръгва от парламента
Желязков: Българските евромонети ще са законно платежно средство от 1 януари