IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Най-сигурната платформа за комуникация с клиенти?

Съобщенията навлизат в нова ера на комуникацията с клиенти

08:34 | 12.05.21 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Rakuten Viber</em></p>

Снимка: Rakuten Viber

 

  1. Транзитно криптиране (Encryption in transit)

Транзитното криптиране се използва, когато съобщенията се изпращат не от потребител, а чрез платформата на компания, използвайки API протокол (приложно-програмният интерфейс). В момента, в който съобщението е изпратено (то е в „транзит”), то бива криптирано и може да бъде декриптирано единствено след като достигне системата за обмен на съобщения. Системата криптира съобщенията отново, преди да бъдат изпратени обратно до потребителят или услугата.

Транзитното криптиране осигурява изключително високо ниво на защита за бизнесите, а те могат да бъдат сигурни, че съобщенията им са максимално защитени от хакерски атаки.

  1. Съобщения, които не се съхраняват на сървъри

Изпращането на съобщения може да осигури много повече сигурност от имейлите, защото те не са съхранявани на сървъри. С електронните пощи, имейлите се съхраняват на сървърите на доставчика. Възможно е доставчикът да позволява на други компании да четат имейлите ви, за да ви таргетират с реклами. Но доверената платформа за съобщения не би позволила такова навлизане в личното пространство.

  1.  Защитен протокол за прехвърляне на метаданни (https)

Чудите се как да изберете коя платформа е най-защитена?  HTTPS е задължителен.

Това е сигурна връзка между протокола на партньора и системата, използвана от платформата за съобщения. Съвсем друго ниво защита, която ще предпази всяко съобщение, изпратено от компанията до нейните клиенти.

  1. IP бял списък

Една качествена платформа за съобщения трябва също да има начини за удостоверяване на бизнес съобщенията, която да гарантира, че идват от правилния човек, а не от хакери, представящи се за компанията. Това може да се случи с ограничаване на списъка с IP адреси.

Това означава, че доставчикът на съобщения приема само такива, които са от външни партньори с точен IP адрес. Тези IP адреси са били отговорно предадени, проверени и въведени в системата за доставяне на съобщения. По този начин, ако се твърди, че съобщение е от партньор на бранда, но е изпратено от различен IP адрес, ще бъде отхвърлено от доставчика на съобщения и няма да бъде препратено на потребителите.

След като знаете какви предпазни мерки трябва да предприема една платформа за съобщения, е време да помислите за вашите приоритети като компания и как ще използвате съобщенията за постигане на своите бизнес цели.

Получаването на съобщение: как платформите за съобщения надминават имейл маркетинга

За много компании – особено банки и други финансови институции – сигурността и бързината на доставяне са сред най-важните аспекти при избора на това как ще комуникират с потребителите. Те искат да доставят съобщенията по най-безопасен, подходящ за техните клиенти начин, но и също така възможно най-рентабилен.

Последна актуализация: 23:21 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още