- Транзитно криптиране (Encryption in transit)
Транзитното криптиране се използва, когато съобщенията се изпращат не от потребител, а чрез платформата на компания, използвайки API протокол (приложно-програмният интерфейс). В момента, в който съобщението е изпратено (то е в „транзит”), то бива криптирано и може да бъде декриптирано единствено след като достигне системата за обмен на съобщения. Системата криптира съобщенията отново, преди да бъдат изпратени обратно до потребителят или услугата.
Транзитното криптиране осигурява изключително високо ниво на защита за бизнесите, а те могат да бъдат сигурни, че съобщенията им са максимално защитени от хакерски атаки.
- Съобщения, които не се съхраняват на сървъри
Изпращането на съобщения може да осигури много повече сигурност от имейлите, защото те не са съхранявани на сървъри. С електронните пощи, имейлите се съхраняват на сървърите на доставчика. Възможно е доставчикът да позволява на други компании да четат имейлите ви, за да ви таргетират с реклами. Но доверената платформа за съобщения не би позволила такова навлизане в личното пространство.
- Защитен протокол за прехвърляне на метаданни (https)
Чудите се как да изберете коя платформа е най-защитена? HTTPS е задължителен.
Това е сигурна връзка между протокола на партньора и системата, използвана от платформата за съобщения. Съвсем друго ниво защита, която ще предпази всяко съобщение, изпратено от компанията до нейните клиенти.
- IP бял списък
Една качествена платформа за съобщения трябва също да има начини за удостоверяване на бизнес съобщенията, която да гарантира, че идват от правилния човек, а не от хакери, представящи се за компанията. Това може да се случи с ограничаване на списъка с IP адреси.
Това означава, че доставчикът на съобщения приема само такива, които са от външни партньори с точен IP адрес. Тези IP адреси са били отговорно предадени, проверени и въведени в системата за доставяне на съобщения. По този начин, ако се твърди, че съобщение е от партньор на бранда, но е изпратено от различен IP адрес, ще бъде отхвърлено от доставчика на съобщения и няма да бъде препратено на потребителите.
След като знаете какви предпазни мерки трябва да предприема една платформа за съобщения, е време да помислите за вашите приоритети като компания и как ще използвате съобщенията за постигане на своите бизнес цели.
Получаването на съобщение: как платформите за съобщения надминават имейл маркетинга
За много компании – особено банки и други финансови институции – сигурността и бързината на доставяне са сред най-важните аспекти при избора на това как ще комуникират с потребителите. Те искат да доставят съобщенията по най-безопасен, подходящ за техните клиенти начин, но и също така възможно най-рентабилен.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?