Съобщенията превъзхождат останалите комуникации във всяка от тези области. Изпращането на съобщение може да бъде по-евтино през специализираните платформи, отколкото с традиционен SMS. Също така тези платформи имат доста по-висок процент на отваряне от този на имейлите – с около 75% според проучване, което е над 45 пъти по-високо от имейла и близо 3 пъти повече от това на известията. Съобщенията, изпращани чрез платформи също предлагат повече знаци от традиционния SMS – в някои случаи стигат до 1000 срещу само 160 в SMS в зависимост от езика на въвеждане.
Макар съобщенията да са страхотен избор при комуникация с клиенти, те все още могат да са снизходителни към този начин на общуване с вашия бизнес. Нека прегледаме някои от техните притеснения и как може да се отнесете към тях.
Клиентът е в центъра: опровергаване на страховете на потребителите, предизвиквайки повече поводи за общуване
Сигурността винаги ще бъде най-сериозното притеснение за повечето клиенти. Стига да използвате платформа за съобщения, която да отговаря на всички гореспоменати изисквания за сигурност, тяхното съзнание ще бъде в покой.
Другото сериозно притеснение е дали субектът им на комуникация е наистина компанията, за която се представя. Някои платформи за съобщения взимат нужните мерки, за да проверят това – например подателят на съобщението ще излиза не просто като телефонен номер, а с името на компанията. Също така подателят ще притежава свой собствен профил с информация за компанията като официално лого, физически адрес, телефонен номер, ако искате да се свържете с тях, и синя отметка, която да потвърди техния статут на официален бизнес партньор.
На последно място, потребители могат да бъдат сигурни , че техните съобщения ще останат конфиденциални след като пристигнат на устройствата им. Това е така, защото най-защитените платформи за съобщения в бизнеса не показват съдържанието на съобщението на заключен екран – вместо това потребителят вижда „1 ново съобщение“. След като отключи устройството и отвори приложението, може да прочете това съобщение, в зависимости от настройките на вашето устройство.
Всичко се свежда до това да бъде дадена нужната увереност на клиентите, за да се чувстват комфортно да получават съобщения по този начин. Щом го получат, ние сме сигурни, че ще приемат съобщенията за основен инструмент на комуникация с бизнесите по един по-безопасен, бърз и удобен начин и за двете страни.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?