Готови за iPhone 8?
Има признаци, че Apple може да ускори цикъла на пускане на нови устройства. Вместо да представи S версия на iPhone 7 през 2017 г., компанията може да се насочи директно към iPhone 8. Тя вече пусна на пазара iPhone SE, който е с малък екран и има за цел да се позиционира в по-ниския ценови клас. Но сегментът за висок клас телефони в Китай достига своята зрялост, поради което Apple ще се сблъска със забавяне на продажбите, освен ако не успее да представи устройство, с което да се конкурира с играчи като Oppo и Vivo.
"Всеки иска по-голям екран в Китай и търси нещо с подобни или по-добри функции за 400-500 долара, като Oppo и Vivo”, коментира Шах.
Софтуер и устройства
Приходите на Apple в Китай, Тайван, Хонконг и Макао за второто тримесечие спаднаха с 26% на годишна база. В новия отчет сривът може да е с 20% спрямо миналата година, сочат анализи на Baidu.
Продажбите на iPhone носят по-голямата част от приходите на Apple, ето защо са във фокуса на инвеститорите. UBS твърди, че не очаква значително покачване на продадените бройки през фискалната 2017 г., а по-голям ръст може да се очаква за 2018 г.За да се справи със забавянето на продажбите на устройства, Apple насочва фокуса си към софтуер и услуги като Apple Music или App Store. Приходите от услуги нараснаха с 20 на сто на годишна база през второто фискално тримесечие.
Но да печелиш в Китай е истинско предизвикателство. През април Пекин спря iTunes Movies и iBooks само шест месеца след пускането им в страната. Компанията пък се бори с огромната конкуренция в лицето на местните технологични гиганти. В музикалната сфера компании като Alibaba и Baidu имат собствени услуги в Китай, докато при разплащанията JD.com, Alibaba и Tencent вече доминират на пазара.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 9 години Пак срив?!? Все едно всеки ден има... компанията за последните 10 г. е +1000%, за последнтие 5г. е + 70%... тука коригира 10% от началото на годината и срив!??! Че и dividend yield-а е 2.5%, за разлика от редица нейнити конкуренти. Пътници били... вземете чете малко отчетите и вижте FCF ratio-та и други показели, аман от "трейдъри"! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Брей, народа взе да поумнява, отдавна се очакваше! С такъв тъпанарски мениджмънт и осакатени дивайси, няма какво друго да се очаква. Пътници са апълите, много се на хапаха за изминалите години отговор Сигнализирай за неуместен коментар