IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Методът на Мъск: Учи се от партньори, а след това действай сам

Лидерът на Tesla се опитва да направи компанията все по-малко зависима от доставчици

09:15 | 19.09.20 г. 17
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Patrick T. Fallon/Bloomberg</em></p>

Снимка: Patrick T. Fallon/Bloomberg

Последна актуализация: 12:18 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

7
rate up comment 8 rate down comment 2
pjc50313869
преди 3 години
Много злоба, ейй!!! И то от некомпетентни ***, които еднствената тесла дето са пипали е всъщност чук! Имепраторе, спри да четеш форума на инвестор, ами вземи и отвори некой сайт да видиш истината! https://***.reuters.com/article/us-tesla-results-idUSKCN24N2UTда не излзе, че май 4то поредно тримесечие отичтат печалба?? Или викаш гроздето кисело и много се чупели, а? Интересно що хората купуват?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
6
rate up comment 2 rate down comment 10
Императорът
преди 3 години
Това, дето искам да кажа, е: че ако мъск бъде принуден да направи нормален автомобил, то той сигурно ще се разпадне още на десетия километър - разбира се ако изобщо потегли.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
5
rate up comment 3 rate down comment 9
Императорът
преди 3 години
"Илон Мъск е определян като иноватор, който измина пътя от човек, който не знае почти нищо за производството на коли..."Че той и сега не знае нищо за производството на коли !!! Теслите са автомобилите, които дават най-много дефекти и най-често се чупят, въпреки че двигателят им няма движещи се части. Мъск е като един гаражен пишман-гений, който за всяко нещо си мисли, че знае повече от специалистите, въпреки че нищо не може да направи като хората. Тесла в пазарен смисъл е един хипербалон, уникален в цялата история на финансовите пазари. Разбира се, нещата рано или късно си идват на мястото - но ние видяхме как цената на акциите се движи от спекуланти и от наивници, които нямат никаква представа от инвестиране. И най-опасното в случая е друга форма на невежество на мъск - че той няма представа КАК СЕ ПЕЧЕЛЯТ ПАРИ. Въпреки всичките непазарни преимущества на Теслата - реален монопол години наред, субсидии и т.н. - Теслата досега не е спечелила и цент за акционерите си. Е, в конкурентна среда, няма и да спечели.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
4
rate up comment 6 rate down comment 5
дядя Вова
преди 3 години
А за това, че работниците му работят като антични роби без права,защо ли никой "журналист" на споменава?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
3
rate up comment 3 rate down comment 8
дядя Вова
преди 3 години
Ako Мъск не заработва от Пентагона, така, че астрономите да ревнат, че спътниците му на ниска орбита много им пречат - отдавна да са му гръмнали повечето балони.Но има време - и това ще стане...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 5 rate down comment 2
Dreamer
преди 3 години
Имаше една интересна статия от бивш ръководител на Ауди. Идеята е, че немслите производители хич не са подготвени.There Will Be Blood Peter Mertens, Former Head of Audi R&D: We All Did Sleep
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 4 rate down comment 3
nobel
преди 3 години
Наистина много интересна статия. Ще ми се да има и кой да я коментира. Но напоследък всички са заети само с руския газ и СП 2. А по темата има много какво да се каже
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още