До началото на ноември се очаква да бъде готова новата стратегия за изработване на национален и регионални брандове за популяризиране на България като туристическа дестинация. За целта Министерството на икономиката, енергетиката и туризма открива обществена поръчка за избор на изпълнител, качена на сайта на Агенцията за обществени поръчки.
Прогнозната стойност на поръчката надхвърля 2,2 млн. лв., които се осигуряват по оперативната програма „Регионално развитие“. Офертите ще се приемат до 5 март т.г., а отварянето им ще стане в сградата на министерството на икономиката на следващия ден.
Стратегията за националния бранд „България“ включва анализ и маркетингови проучвания за ефективността от досегашното представяне на туристическите дестинации. Ще се изследва още възприятието, което изработеното преди 8 години лого на страната като туристическа дестинация има върху външните пазари, поясниха от министерството на икономиката.
Ако анализът покаже, че логото е познато и вече се свързва с представянето на българския туризъм, може да не се наложи неговата смяна, обясниха за Investor.bg от министерството на икономиката
Стратегията ще включва още изработване на регионални брандове, както и анализи на представяните до момента туристически продукти. Целта е въз основа на тази стратегия да се вземат адекватни управленски решения, свързани с рекламата на българския туризъм.
Успоредно с това изпълнителят на поръчката трябва да представи брандинг стратегия на туристическите райони в страната и да направи поне един пилотен проект за регионален бранд.
Ведомството представя и твърде високи критерии към кандидатите, като най-голяма тежест при излъчването на изпълнителя ще имат не толкова предложената от него цена, колкото изработването на маркетинговите анализи и стратегиите за национален бранд и за регионални туристически брандове.
Кандидатите трябва да докажат оборот от подобен тип дейност в размер на поне 2,264 млн. лв. за последните три години. По закон този оборот трябва да бъде от 2009 до 2011 г. включително, но понеже годишните финансови отчети за предходната година ще бъдат готови в края на март, затова и в обявата за обществената поръчка е посочено, че доказаният оборот трябва да обхваща трите години от 2008 до 2010 г., поясниха от министерството на икономиката.


"Toха" взе приз за цялостно представяне на кулинарния фес за Никулден във Варна (СНИМКИ)
Спипаха двама гастрольори, тарашили жилища и автомобили във Варна
Трима мъже от Попово са загиналите при зверската катастрофа край Търговище
Няма опасност за околната среда заради авариралият танкер край Ахтопол
Никола Цолов спечели първия си подиум във Формула 2
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Кадиров: Зеленски отдавна не е легитимен президент на Украйна
Спират камионите през „Капитан Петко войвода–Орменио“
Защо туристи посещават места на зверства?
Община Царево задейства системата BG Alert
Идеи за коледни подаръци под 50 лева
преди 13 години По тъпо нещо няма - честно. За тия пари хората в света трябва да сънуват черноморието и планините ни всяка нощ. Сигурен съм, че след 1 година, ако се направи проучване сред таргета на тези рекламни стратегии резултата ще е "никаква промяна" или в рамките на 0.1%. Пак няма да знаят какви сме и къде сме. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Баси :))) Само за половината ще им осигуря реклама и до Марс :)) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години грешни пари хвърлени на вятъра, дайте ги по добре на нуждаещи се деца за операций отговор Сигнализирай за неуместен коментар