Шведската верига магазини за облекло Hennes & Mauritz AB (H&M) обяви, че е генерирала 35 млн. шведски крони (ок. 3,96 млн. евро) продажби с ДДС у нас за първите три месеца дейност на българския пазар.
Компанията обяви днес финансовите си резултати за първите шест месеца на финансовата си година от 1 декември до 31 май.
H&M отвори първия си магазин в България на 8 март в столичния The Mall. След това веригата откри магазини във Варна и Бургас. В края на този месец предстои откриване и в столичния мол Serdika Center.
Общият обем на продажбите с ДДС на компанията за периода възлизат на 69,45 млрд. крони (7,857 млрд. евро) в сравнение с 61,1 млрд. крони (6,9 млрд. евро) година по-рано.
За трите месеца до края на май продажбите са били на стойност 36,95 млрд. крони в сравнение с 32,4 млрд. крони за същия период на 2011 г.
Компанията отчита 16% годишен ръст в печалбата до 10,75 млрд. крони. Печалбата за тримесечието нараства с 23% до 7 млрд. крони.
„Годината започна добре и положителният тренд продължава и през второто тримесечие“, коментира Карл-Йохан Першон, изпълнителен директор и президент на H&M.
„Плановете ни за експанзия остават непроменени. Планираме да отворим около 275 магазина през цялата година. Продължаваме да отваряме нови магазини във всички настоящи пазари и ще добавим пет нови пазара през годината: България, Мексико, Латвия, Малайзия и Тайланд. Наред с това през есента ще стартираме онлайн продажби в САЩ – най-големият онлайн пазар“, добавя той.
През първото полугодие на финансовата си година групата е отворила 119 магазина и е затворила 16, с което общият брой на нейните магазини към 31 май 2012 г. е бил 2 575.
През 2013 г. H&M ще добави няколко нови пазара към мрежата си, сред които Естония и Индонезия.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Новата реалност: Битка на дронове за небето над Украйна
Евродепутат: Управляващите използват работещите българи като "дойна крава"
Ирина Шейк пак събра всички погледи
САЩ създава нова ударна сила с дронове в Близкия изток
Икономист: Младото поколение не иска да бъде управлявано
преди 13 години "H&M с 4 млн. евро продажби за три месеца дейност у нас "Това е доказателство ,че парите са стока ,както всичко останало отговор Сигнализирай за неуместен коментар