Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) стартира обществената поръчка за избор на изпълнител на строителния надзор при проектирането и изграждането на платното за София на автомагистрала "Струма", в участъка Крупник - Кресна, съобщават от пресцентъра на пътното ведомство. Това е платното, което ще преминава източно от Кресненското дефиле по ново трасе.
Кандидатите за извършване на строителния надзор на двата участъка могат да подават офертите си до 17,30 ч. на 4 юли 2019 г.
Индикативната стойност на поръчката за строителен надзор е почти 21,9 млн. лв. без ДДС. Проектът се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз и националния бюджет чрез ОП "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014-2020 г.
В момента АПИ провежда обществените поръчки за избор на изпълнители на проектирането и строителството на двата участъка и тръжната комисия разглежда документите на кандидатите.
Общата дължина на отсечката Крупник - Кресна, лот 3.2.1 и лот 3.2.2, е 23,6 км. Ще бъдат изградени 7 тунела, 21 виадукта, 4 пътни възела, 12 надлеза и подлеза.
Индикативната стойност на поръчката за строителен надзор на лот 3.2.1 e 11 119 907 лв. без ДДС, а на лот 3.2.2 е 10 763 130 лв. без ДДС.


Мачовете по ТВ днес (7 декември)
Времето във Варна на 7 декември
Честваме паметта на свети Амвросий Медиолански
Мощно земетресение между Аляска и Канада
Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Почти 50% подкрепа за предложението за ограничаване на населението в Швейцария
Българският пазар е твърде малък за четири платформи за доставки на храна
Песков: Посланията в стратегията на Тръмп за САЩ контрастират с подходите на Байдън
Какво представлява диетата „планк“ – една от най-популярните рестриктивни диети
Нумерологична прогноза за 8 – 14 декември
преди 6 години Тук не става въпрос за изграждане на магистралата, а за надзор на строителството на магистралата. 22млн за 23км ми се струва солена цена само за надзор (като се има предвид,че изграждането на 1км второкласен път по всички правила и изисквания струва 1 млн.) - това означава,че тая магистрала трябва да е с немско качество и след 10 години експлоатация да има минимални забележка щом се набиват толкова пари само за контрол по изпълнението. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Наистина са много пари се дават за тези 23км. от Струма... Близо милиард и то за едно платно на магистралта само... С тези пари могат за АМ Хемус да доплатят и да останат за половината от АМ Черно Море. За нашата малка икономика не знам дали си струва толкова пари да се наливат за 23км. половинчата магистрала. отговор Сигнализирай за неуместен коментар