Дженерали Застраховане АД, една от водещите застрахователни компании в България, представи обновения си клиентски портал – „My Generali“, който позволява на всички клиенти да плащат вноски и да подновяват застрахователните си полици, изцяло онлайн. Порталът и приложението са разработени от технологичната компания Софтуер Груп и са в съответствие със стратегията за дигитализиране на Дженерали.
Всички настоящи потребители на Дженерали, които имат сключена полица Каско, Гражданска отговорност, Домашно имущество или пакет Автогрижа, сега могат да управляват застрахователното си портфолио в реално време през интуитивния онлайн портал. Проектът е част от иновативна платформа за продажба и управление на застраховки през дигитални канали, разработена от Софтуер Груп, ключов елемент в стратегия GENERALI 2021 на водещата застрахователна компания.
„My Generali“ е уникално и иновативно решение за нашите клиенти, с цел оптимизация на процесите и по-висока удовлетвореност. Смятаме, че за нашите клиенти, порталът „My Generali“ ще бъде изключително удобство и ще задоволи техните нужди, за бързо и сигурно онлайн обслужване по техните застрахователни договори“ , сподели Радослав Димитров, Изпълнителен Директор и член на УС на Дженерали Застраховане АД.
Потребителите на портала могат да осъществяват онлайн плащания, които следват стандарти за сигурност на Visa и Mastercard.
„Пандемията от COVID-19 превърна дигитализацията на застрахователните услуги в абсолютна необходимост и ускори промяната в потребителските нагласи и поведение, което ще окаже траен ефект върху индустрията. Щастливи сме, че партнираме на компании като Дженерали в сферата на дигиталната трансформация и помагаме на един от водещите застрахователи у нас да осигури на клиентите си бързо, удобно и ефективно обслужване в новия дигитален свят,“ коментира Калин Радев, главен изпълнителен директор на Софтуер Груп.
Предвижда се в следващите фази на проекта, да се имплементират функционалности, позволяващи закупуване на полици през онлайн портала и чрез мобилно приложение, плащане чрез ePay, както и възможност клиентите да завеждат щети и да проследяват статуса им.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни