Само италианските железници са подали обвързваща оферта за гръцкия железопътен оператор TrainOSE, съобщават днес гръцките вестници, предава БТА.
Срокът за подаване на оферти за придобиването на компанията изтече вчера. Изданията коментират, че въпреки първоначалния интерес не е постъпила обвързваща оферта от руските железници, каквито бяха очакванията.
Според гръцката приватизационна агенция внасянето на обвързващата оферта ще бъде последвано от стартиране на процедура и на стъпки, предвидени от условията на търга, обявен на 27 януари тази година.
Икономическото издание "Нафтемборики" припомня, че предишният търг за продажбата на TrainOSE е завършил без резултат поради отсъствието на фактически интерес, макар че на първоначалния етап в него участие беше заявено от френските железници, от консорциума, представен от руските железници – RZD и гръцката GEK Terna, и от румънската GFR.
В. "Катимерини" пише, че и търгът за продажбата на гръцката компания за поддръжка на релсовите пътища е безрезултатен, тъй като не е била внесена нито една обвързваща оферта.
Очаква се управителният съвет на гръцката приватизационна агенция да огласи следващите си стъпки за продажбата на компания.
Първоначално интерес към приватизацията на компанията за поддръжка на релсовите пътища беше заявен от три компании, в това число от Siemens, от консорциум, воден от френската Alstom, и от руските железници.


Закопчаха трима шофьори във Варна
Зеленски се среща днес със Стармър, Макрон и Мерц
Честваме паметта на преподобния Патапий
Тристранката се събира днес
Студентите в България отбелязват своя празник
OpenAI се превръща от спасител на фондовия пазар в бреме
Търговският излишък на Китай надхвърли $1 трилион след възстановяване на износа
От 2600% печалба до 86% унищожение: най-горещата крипто сделка се срина
Търговците на облигации не се поддават на по-ниските лихви на Фед
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Как да използваме Google Maps без интернет
Repsol направи розово гориво за всички автомобили
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
В последния кръг: Сантос и Неймар се спасиха от изпадане
Доналд Тръмп-младши: Баща ми може скоро да се откаже от Украйна
Поскъпна лифтът към Седемте рилски езера
ПП скочи и срещу Бюджет 2: Подайте си оставката преди сряда!
Симеон изненадващо промени царския си подпис
преди 9 години Странна е активността на италианските железници по този въпрос, тъй като в момента сме свидетели как Европа продължава да се разпада. Най-напред Обединеното кралство реши да напусне Европейския съюз; още по-сериозна и с по-малка публичност започна кризата на еврозоната. Където от много време беше очевидно, че това ще се случи: в Италия, в италианските банки. По една причина, определена като възрастова особеност: в Европа, както и другаде, като цяло се смята, че е прекалено късно да се справим с проблемите. Италианските проблеми са известни отдавна: бездънен публичен дълг, правителство, заплашено от разгневен народ, и банки, които са почти фалирали, защото от дълго време кредотополучателите не изплащат задълженията си. Това щеше да има смисъл, ако не беше продължило толкова дълго, ако държавата беше намалила разходите си, ако банките не отпускаха толкова лесно кредити и ако политическата класа говореше истината. отговор Сигнализирай за неуместен коментар