IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Yum Brands отчита по-висока печалба за първото тримесечие

Продажбите в ресторантите Taco Bell подкрепят най-силно доброто представяне на компанията

17:02 | 03.05.17 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Печалбата на компанията Yum Brands за първото тримесечие на 2017 г. надминава очакванията благодарение на по-доброто представяне на ресторантите Taco Bell, предава Ройтерс.

Печалбата от продължаващи операции на компанията, която притежава ресторантите за бързо хранене KFC, Pizza Hut и Taco Bell, се покачва до 280 млн. долара или 77 цента на акция. През същия период миналата година нивото ѝ беше 226 млн. долара (54 цента за акция).

Като се изключат еднократните ефекти, печалбата на компанията достига 65 цента за акция при консенсусна прогноза на икономисти, анкетирани от информационната агенция, за 60 цента.

Общите приходи за тримесечието се понижават с 1,8% на годишна база до 1,42 млрд. долара, но въпреки това надвишават прогнозите за 1,35 млрд. долара. Понижението се обяснява с по-големия брой ресторанти, отдадени чрез франчайз.

Акциите на Yum Brands поскъпнаха с 3% до 68,40 долара за акция след обявяването на резултатите и преди отварянето на борсата. В ранната сесия ръстът се забавя до малко над 2%.

Продажбите в ресторантите Taco Bell, отворени преди повече от година, се увеличават с 8% при очакван от анкетирани анализатори ръст от 3,7%. Веригата успешно пусна нов продукт - Naked Chicken Chalupa, тортиля с пилешко месо.

Продажбите в разработените ресторанти KFC отбелязват ръст от само 2%, като не отговарят на очакванията на експертите. Въпреки това печалбата от дейността на веригата скача с 12%, подкрепена от по-ниските разходи и по-големия брой ресторанти, отдадени чрез франчайз.

Разработените ресторанти Pizza Hut продължават да изпитват затруднения, като докладват по-ниски продажби за трето поредно тримесечие. През тримесечието януари-март понижението достига 3%. Конкурентът на Pizza Hut Domino Pizza съобщи за ръст на продажбите на вътрешния пазар от 10,2%.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 06:34 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от САЩ виж още

Коментари

Финанси виж още