Екипът на президента на САЩ Джо Байдън е предложил да се намали размера на предложението за пакета за инфраструктура и работни места с около една четвърт до 1,7 трлн. долара в контрапредложение към републиканците, които се стремят да ограничат мащабите на проекта, съобщава Bloomberg.
Екипът на Байдън "представи разумна контра оферта", заяви в петък прессекретарят на Белия дом Дженифър Псаки по време на пресконференция. Тя добави, че служители, включително министърът на транспорта Пийт Бутиджидж и националният икономически съветник Брайън Дийс, ще се срещнат с републиканците в петък.
Байдън беше домакин на срещите с няколко републиканци от Сената в Белия дом миналата седмица, като оттогава двете страни продължават разговорите.
Преди това републиканците предложиха да намалят офертата на Байдън за инфраструктурния му план с 2,25 трлн. долара до 568 млрд. долара. Планът на държавния глава на САЩ включва разходи за традиционни проекти за физическа инфраструктура, както и за социални програми.
Сенаторът от Западна Вирджиния Шели Мур Капито заяви, че вижда над 50% шанс да успее да постигне споразумение с президента. Тя определи следващите две седмици като „критични“ за преговорите, но добави, че очаква процесът да отнеме още месеци, като заяви, че е малко вероятно законопроектът да премине през двете камари на Конгреса до 4 юли, крайният срок, предложен от председателя на Камарата на представителите Нанси Пелоси.


Осем пострадали при тежка катастрофа край Абланица
Борисов: Помолих Теменужка Петкова да махне от бюджета това, което искаха бизнесът и синдикатите
Желязков: Тази година България има два пъти по-висок икономически растеж от средния за Европа
Защитата на Благомир Коцев оспорва размера на паричната гаранция от 200 000 лв.
Днес във Варна ще бъдат връчени наградите "Доброволец на годината"
Признаването на руската окупация ще отключи вълни от насилие далеч отвъд Украйна
Петролът поскъпва за 2-ри ден поред воден от перспективите за излишък на пазара
AI асистентите компенсират разликата между физическо и онлайн пазаруване
Луксозните марки и автомобилите помрачават прогнозите за Франция и Германия
Коалицията на Мерц е на ръба при решаващо гласуване за пенсионната реформа
Lexus LFA се завърна като... електромобил
Нова технология на Mercedes прави задните спирачки безсмислени
REST - една малко известна екстра в стари Audi-та и VW-та
Най-готините коли на шампиони във Формула 1
Новата суперкола на Toyota – V8 с 640 к.с. и алуминиево шаси
АПС с очакване вотът на недоверие да е успешен
Украйна потвърди: Неизвестни дронове са преследвали самолета на Зеленски
Ванс: САЩ се надява на "добри новини“ за уреждането на конфликта в Украйна
За първи път: Бебе бенгалски тигър се роди в зоопарка в Стара Загора
Борисов тества Пеевски, иска закриване на комисията “Сорос”
преди 4 години Проблемът на този пакет , след като по-подробно се запознах с него ,е че реално под половината от тези 2,2 трилиона $ са за проекти, които бих определил наистина като инфраструктура.Останалото си беше типична wish list за демократите, предимно прахосване на пари маскирани като уж свързани с инфраструктурата социални програми. отговор Сигнализирай за неуместен коментар