Още на втората седмица от пускането си по кината филмът “Love.net” на режисьора Илиян Джевелеков премина така наречената „психологическа граница” от 100 000 зрители, съобщават от Нова ТВ, която е съпродуцент на лентата заедно с „Мирамар”.
Лентата вече е видяна от 101 981 зрители, а натрупаният приход от билети до момента е 693 727 лв.
Така само за 14 дни „Love.net” влезе в класацията на филмите с най-висок бокс офис в България за всички времена като в момента се намира на 29-о място, изпреварвайки заглавия като „Сексът и градът” и „Туристът”.
От тази седмица филмът се върти вече и в Бургас, където след сериозно настояване от страна на бургазлии кино „Тракия” и разпространителите от „Александра филмс” постигнаха компромис специално за излъчването на „Love.net”.


Студентите в България отбелязват своя празник
Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
От 2600% печалба до 86% унищожение: най-горещата крипто сделка се срина
Търговците на облигации не се поддават на по-ниските лихви на Фед
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Repsol направи розово гориво за всички автомобили
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Миланската „Ла Скала“ откри сезона с руска опера
Израел обяви нова граница между страната и Ивицата Газа
Деветима от Реал загубиха от Селта на Бернабеу
Тристранката обсъжда днес новия вариант на Бюджет 2026
4,3 по Рихтер разлюля Западна Турция
преди 14 години Ми как няма да трупат пари като постоянно му правите реклама. Толкова плосък филм се гледа толкова много заради рекламата, а всъщност е въздух под налягане. Всички го гледат от интереса породен от медиите (подобно на "Стъклен дом" и "Мисия Лондон" - пълна боза), повечето които са го гледали съжеляват, че са си дали парите за поредната българска черна мелодрама!!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар