IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Galleria Vittorio Emanuele става витрина на италианския лукс

Консорциум от компании за луксозни стоки иска да придобие част от най-стария милански мол за 400 млн. евро

08:45 | 21.05.12 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Galleria Vittorio Emanuele трябва да стане витрината на италианския лукс. <em>Снимка: Getty Images</em></p>

Galleria Vittorio Emanuele трябва да стане витрината на италианския лукс. Снимка: Getty Images

Първоначално финансови инвеститори и инвеститори в недвижими имоти трябва да осигурят капитала и да събират след това наемите. По-късно обаче акциите автоматично ще се прехвърлят на наемателите на Galleria Vittorio Emanuele, тоест – на представителите на лукса. "По този начин и наемателите ще имат интерес от съвместни маркетингови дейности и запазване на стойността на Galleria", разяснява Бранчини идеята.

Ако зависи само от Altagamma, то в Галерията място ще намират само представителите на индустрията на лукса – с повече място за дизайн, култура и висококачествена кухня. „Клиентите трябва да си мислят за мола като за място, което предлага качество, а не като такова, където ще ги изгонят веднага, след като са изпили кафето си“, описва Бранчини концепцията за гастрономията.

От цялата тази работа може да спечели и самият град Милано. Както пише в свой материал и Corriere della Sera, досега общината е на загуба от Galleria Vittorio Emanuele, защото наемите са смешно ниски. „От този доста важен имот досега печелим между 150 и 170 хил. евро на месец от наеми“, оплаква се Антонио Табачи, заместник-кмет по финансовите въпроси. С проекта градът вместо да губи, може да спечели милиони. Но проектът все още не е влязъл за гласуване в местния общински съвет.

За разлика от града, марките на лукса засега не трябва да се притесняват за финансовото си състояние. Браншът изживява истински бум, както показва и последното изследване на Altagamma. През тази година асоциацията очаква нов рекорд за пазара с приходи в размер на над 200 млрд. евро. До 2014 г. тази стойност може да надмине дори 240 млрд. евро. Преди всичко растящото търсене в Азия, но също така и в Северна и Южна Америка, насърчава продажбите.

Все пак Бранчини е убеден, че в Италия браншът има нужда от нова витрина, за да покаже „Made in Italy“. „Ако китайски клиент хареса италиански продукт, но не го намери в представителна сграда в Италия, вече няма да го иска“, казва той.  А по-представителна сграда от внушителната Galleria Vittorio Emanuele едва ли има.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 04:08 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още