IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Diesel не изключва придобиване на Cavalli

Собственикът OTB проявява интерес към придобиването на глобални марки, които работят в бързо развиващия се сегмент на съвременните и луксозни стоки

12:59 | 20.02.14 г.
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Илюстрация:&nbsp;OTB</em></p>

Илюстрация: OTB

Италианският собственик на производителя на джинсови облекла Diesel SpA не изключва възможността да придобие Roberto Cavalli на фона на стремежа си да разшири модните марки, които притежава, и да се позиционира като компания за "алтернатива на лукса", предаде Bloomberg.

Cavalli, която според медийни публикации е водила преговори за изкупуване с фирмата за частен капитал Permira Advisers LLP, "може да е интересна" опция, смята Стефано Росо, главен изпълнителен директор на OTB. Росо признава, че OTB, известна по-рано като Only The Brave, не се "чувства твърде удобно" в луксозния сегмент, в който работи Cavalli, но допълва: "Човек никога не знае". 

Cavalli, която произвежда копринени рокли за 1645 долара, обяви миналия месец, че не е подписвала споразумение за евентуалната си продажба, след като Financial Times съобщи, че са водени преговори с Permira.

OTB проявява интерес към придобиването на глобални марки, които работят в бързо развиващия се сегмент на съвременните и луксозни стоки, допълва 34-годишният Росо. Експанзията идва в момент, в който продажбите на Diesel са под натиск заради конкуренцията на други производители на джинсови облекла и т. нар. вериги за бърза мода.

Бащата на Росо, Ренцо, основава Diesel през 1978 г. и я превръща в модерна марка, продаваща всичко - от парфюми за 65 долара до дънки за 250 долара в над 400 от собствените магазини на фирмата по целия свят. След като поема пълен контрол над Diesel през 1985 г., през 2000 г. Росо старши прехвърля производството и към трети страни, като придобива Staff International. Оттогава предприемачът е купил няколко модни марки, включително Maison Martin Margiela.

Приходите от продажби на OTB са достигнали 1,51 млрд. евро през 2012 г. - последната, за която има налични данни. Печалбата преди лихви, данъци, обезценка и амортизация възлиза на 204 млн. евро.

Повече новини от бранша вижте в материала на Bloomberg!

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 06:38 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още