Жителите на САЩ са похарчили 72 млрд. долара за своите домашни любимци през 2018 г., съобщава CNBC.
От технологичните играчки до специализираната ветеринарна помощ, хората сега се грижат за своите кучета и котки по същия начин, както биха го направили за себе си или за своите деца.
Това е част от тенденция, наречена „хуманизация“ на домашните любимци. Големият двигател зад това движение е поколението Y - родените между 80-те и средата на 90-те години на XX век..
Тъй като част от тези хора отлагат раждането и създаването на семейство, някои от тях започват да се отнасят към домашните си любимци като към свои деца.
Поколението Y възприема домашните любимци като свои деца, твърди анализаторът от Guggenheim Securities Дейвид Уестенберг.
преди 5 години Нормално. Има все по-малко бели деца и старите моми трябва някъде да насочват любовта си. отговор Сигнализирай за неуместен коментар