PepsiCo Inc отчете тримесечни приходи и печалба, които надвишиха прогнозите на анализаторите основно заради повишеното търсене на по-здравословните снаксове, газирани напитки и енергийни напитки Gatorade на компанията, информира Ройтерс.
Все пак производителят на безалкохолни напитки направи по-сдържана прогноза за приходите си през 2020 г., отколкото Wall Street очакваше, очаквайки по-бавен растеж на приходите си на органична база от този през миналата година.
Главният изпълнителен директор Рамон Лагурта заяви, че до голяма степен новите начинания на компанията, които включват здравословни закуски и напитки, са стимулирали продажбите. Той сподели, че се забелязва значителен ръст в търсенето на по-здравословни продукти.
Компанията заяви, че приходите за четвъртото тримесечие са обусловени от продажбите на продукти като Lays и Doritos. В същото време налице е и двуцифрен ръст на нетната й печалба от премиум марки като Bare и Off the Eaten Path.
Приходите от продажбите в северноамериканската звено за напитки на PepsiCo са се повишили с 4%, а тези от снаксовете на Frito-Lay - с 3%.
Приходите на компанията на органична база през отчетния период са нараснали с 4,3%, което е най-бързият растеж по този показател от 2015 г. насам, заяви производителят на безалкохолни напитки.
PepsiCo прогнозира базова печалба от 5,88 долара на акция. Анализаторите очакват печалба от 5,95 долара на акция, сочат данните на Refinitiv.
Очаква се приходите на органична база да нараснат с 4% през тази година след ръста от 4,5% през 2019 г.
За четвъртото тримесечие, приключило на 28 декември, нетната печалба на компанията е отчела ръст от 5,7% до 20,64 милиарда долара, надвишавайки прогнозите за повишение на показателя до 20,27 милиарда долара.


Гуцанов праща социалните по наводнените места в Бургаско
Цолов завърши 12-и в Абу Даби
Откриха 8 кг марихуана при спецоперация в Бобов дол
Коледната трапеза ни струва два пъти по-скъпо от миналата година
Пускат с вертолет провизии за екипажа на блокирания танкер край Ахтопол
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Блокада за камионите: Затвориха Кулата и Илинден
Димитър Манолов: Не ми харесва, че са замразени обезщетенията за безработица
Специализирана акция в Бобов дол доведе до изземането на осем кг марихуана
Защо Швеция предлага безплатен престой в тиха горска хижа?
Гуцанов: Социалните разходи и придобивки за хората се запазват
преди 5 години Заглавието наистина звучи като оксиморон... Също като "дървен камък", "полезен хляб" или "баничка със сирене" (няма такива неща). отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години Здравословните храни са несъвместими с компании като Пепси , Кока Кола и Макдоналдс ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар