Пандемията се отрази изключително позитивно на био козметичната индустрия, тъй като извънредното положение създаде при клиентите усещане за промяна към нещо по-добро. Това заяви Силвия Павлова, съосновател и управляващ партньор на компанията за биокозметика Wooden Spoon, в предаването "Бизнес старт" с водещ Живка Попатанасова.
Според нея веднъж усетил ефекта от чистата козметика, много трудно потребителят би се върнал към по-евтините петролно-химични продукти.
"След като голяма част от доставките от азиатския пазар и Китай бяха възпрепяствани, на фона на покачващото се ежедневно потребление на хигиенни продукти, дистрибуторите и магазините започнаха да разчитат на локално произведените и европейски продукти. При всички наши партньори се забелязва пренасочване към европейския пазар. Веднъж като се задвижи производството в Европа, ни се даде възможността да оперираме и в Европа, а български производители на качествени продукти в този бранш има", посочи тя.
Силвия Павлова заяви, че от компанията й работят непрекъснато по нови проекти извън бялата козметика. "Пастата за зъби например - не съществуват други алтернативи на съставките. Затова е наша цел да се опитваме да предоставим нови и нови екосъобразни алтернативи за хората, които четат и се интересуват от това какво пише на етикетите на продуктите", заяви Силвия Павлова.
По отношение на участието на българската компанията в книгата "Бейби Съсекс", дело на британския кралски кореспондент Робърт Джобсън, описваща семейния живот на Меган Маркъл и принц Хари, гостенката заяви, че доверието на автора е било спечелено чрез иновативност по отношение на продуктите и позицията на жената-предприемач.
"Когато един предприемач е абсолютно отдаден на това, което прави; когато на преден е поставен продукта и идеята той да има значение за хората, които го ползват; се случват неща, които са почти невъзмножни за една малка компания", каза Павлова.
Целият разговор вижте на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Панета: Трябва да се види подготовката за операцията на 2 септември
Панета: Ще се изискват големи усилия от Конгреса по случая от 2 септември
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Вдовецът на Тина Търнър си има нова приятелка, влюбен е в 60-годишна американка
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
преди 5 години Малко странен аргумент "... тъй като извънредното положение създаде при клиентите усещане за промяна към нещо по-добро." Със сигурност мога да кажа като жена - преподавател в университети и имаща приятелки и близки, че рязко намалихме употребата на козметика било, защото много повече си седим вкъщи и няма нужда от червила и пудри, било защото под маската тези неща остават на втори план. Лично аз си мислех, на моя пример, че точно козметиката ще почувства спада на оборота, но за био-козметиката не бях мислила....(малко ирония влагам). отговор Сигнализирай за неуместен коментар