Оновната задача на The Bear Card е да напомня всеки ден на своя притежател и на всички хора, до които се докосва, за проблемите на дивата природа в България. Това каза в Bloomberg Interview Надежда Маринова, маркетинг директор на iCard. Тя и Найден Маречков, директор развитие на продукти в MasterCard, коментираха как партньорството им с природозащитната организация WWF България и "Заедно за дивата природа" подкрепя каузи за опазване на дивата природа в България и осигурява лесен начин за дарителство на картодържателите.
„Неслучайно сме избрали изображението на тази карта да бъде мечка. Това е едно от любимите на българите животни, което присъства във фолклора ни и от векове е много широко застъпено в нашата култура. Ние сме приели мечките за даденост, но всъщност се оказва, че те са една от застрашените популации. Затова е важно да подкрепим организациите, които всеки ден работят, за да опазват тези и други български животни. Именно и това е задачата на нашата „Мечешка карта" - да работи в подкрепа на организации като WWF", посочи Маринова.
По думите й също така самата пластика е произведена от 75% рециклирано pvc.
Маринова обясни, че при използването на такива материали се намалява производството на ново pvc за изработка на пластики и околната среда се предпазва от навлизането на нови отпадъчни материали.
„Ежегодно в света се произвеждат над 10 милиарда картови пластики, които след излизане от употреба попадат в околната среда. Затова, една от посоките, в които работят финансовите институции, е именно използването и внедряването на материали, които са по-щадящи, като рециклираното pvc, което използваме ние. Материалът може да бъде преработен отново, след като тези пластики излязат от употреба. С това се намалява общият отпечатък от този продукт върху околната среда", допълни тя.
„Когато създавахме продукта искахме да го направим атрактивен и да увеличим неговата стойност за крайните потребители, за да ги стимулираме да изберат именно тази карта“, информира Маринова.
„Потребителите имат избор – важно е да ги докоснем с нашата кауза и да разчитаме на тяхната дългосрочна подкрепа. Най-важното, от което имат нужда природозащитните организации, е наличието на редовни дарители и изграждането на едно информирано съзнание за дарителството сред потребителите. Дългосрочната ни цел е тази - да повлияем върху нивото на дарителската култура в страната и да осигурим достатъчно много редовни дарители, за да има регулярни финансови ресурси за подпомагане дейността на WWF и на други организации като нея, отбеляза Маринова.
Найден Маречков посочи, че партньорството с природозащитни организации дава добри резултати.
„Нашият фокус е в дигитализацията на определени услуги и продукти, за да постигнем устойчиво развитие в бъдеще. В тази връзка партньорството ни с природозащитните организации дава едни изключително добри резултати", съобщи той.
Какво представлява идеята за "Дигиталната мечка" на MasterCard? Как новите технологии и по-конкретно добавената реалност не само ще съживяват спомени за отдавна изчезнали времена, но и ще напомнят, че "нещо, което е съществувало, може да се върне отново и ние трябва да опазваме видовете, които са изключително важни в цялостната екосистема на нашата страна"? Какъв е подаръкът, които очаква потребителите, които желаят да подкрепят работата на WWF?
Повече от разговора вижте във видео материала на Bloomberg TV Interview.


Защитата на Благомир Коцев оспорва размера на паричната гаранция от 200 000 лв.
Днес във Варна ще бъдат връчени наградите "Доброволец на годината"
Инициатива за размяна на играчки във Варна
Във Военноморския музей представят най-новите си експонати, дарени през 2025 г.
Облачно време на много места в страната днес
AI асистентите компенсират разликата между физическо и онлайн пазаруване
Луксозните марки и автомобилите помрачават прогнозите за Франция и Германия
Коалицията на Мерц е на ръба при решаващо гласуване за пенсионната реформа
Warner Bros. започва преговори за сключване на ексклузивна сделка с Netflix
Моди разстила червен килим за Путин, въпреки натиска от САЩ
Lexus LFA се завърна като... електромобил
Нова технология на Mercedes прави задните спирачки безсмислени
REST - една малко известна екстра в стари Audi-та и VW-та
Най-готините коли на шампиони във Формула 1
Новата суперкола на Toyota – V8 с 640 к.с. и алуминиево шаси
Черната златка унищожава овощните градини в България
Кметът на Враца ще съди протестиращи за издевателство над семейството му
Задържаха над 17 килограма марихуана в Любимец
Напрежение в НС: Белобрадова даде за подпис оставката на Желязков
След 50 години партньорство Ferrari и PMI отварят нова глава