Брандовете трябва да използват творческия потенциал на музикалните изпълнители, създавайки полезни партньорства с тях, твърди Джеймс Блейк, асоцииран директор на британската компания FRUKT, която създава стратегически партньорства между различни марки и музиканти.
“Музикалната индустрия може да помогне на брандовете да намерят партньори и да се позиционират в желаната от тях позиция”, коментира Блейк.
По думите му една компания може да получи по-голяма популярност, използвайки каналите за забавление, докато музикалните изпълнители получават канал, през който да бъдат чути от по-голяма аудитория.
“Брандовете имат пари, а това дава шанс на изпълнителите да направят продукти, които са на световно ниво”, допълва Блейк. Той е категоричен, че и двете страни трябва да са наясно, че тези партньорства трябва да работят за всички, че не са в полза само на едната страна.
“Не трябва да смятате, че брандът е само източник на приходи за вас”, съветва Мейл музикантите. Той е категоричен, че добрите кампании се създават около история, с която едновременно компанията и музиканта са свързани.
Една от най-успешните кампании, организирани от FRUKT, е партньорството между Bank of America и известната ирландска група U2. Двете страни се договарят за осъществяването на съвместна филантропска инициатива.
Компанията успява да договори едногодишно партньорство, благодарение на което да бъдат събрани 10 млн. долара чрез серия от програми за борба със СПИН.
Партньорството е обявено с пускането на първата песен от тогавашния албум на U2 за безплатно сваляне в рамките на 24 часа. Идеята на кампанията е, че за всяко сваляне на песента Bank of America дарява по 1 долар, посочва Мейл.
По думите му е изключително важно подобни кампании да бъдат онагледени, ето защо FRUKT създава 60-секунден видеоклип, в който U2 изпълнява песента "Invisible".
Кампанията завършва с 3,1 млн. долара, дарени от Bank of America, а песента на U2 достига до 3,1 млн. слушатели. За каузата, свързана с борбата със СПИН пък, са събрани над 10 млн. долара.
Най-доброто време за сключване на подобни партньорства между компании и музиканти в България е между юли и септември, заявиха представители на български компании по време на музикалната конференция SeeMe 7. По думите им е необходимо партньорствата да се уговарят поне година по-рано


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате