Въпрос на време беше съдиите в Германия да обърнат внимание и на аутобавите в страната при налагането на ограниченията на движение на дизеловите автомобили. Първата крачка в тази посока вече е факт – старите коли с дизелови мотори няма да могат да се движат в райони на Гелзенкирхен и Есен, като в тях влиза част от магистралата А40, съобщава DW.
Според информацията Министерството на околната среда на област Северен Рейн-Вестфалия ще обжалва ограничението, което трябва да влезе в сила от юли 2019 г. От ведомството за категорични, че за разлика от ограничението на дизеловите коли в центровете на градовете, където хората имат и други варианти за придвижване, мярката за магистралите ще повлия сериозно върху живота на пътуващите през тях.
Това е поредният удар върху собственици на по-стари дизелови автомобили, след като само преди седмица съдът забрани използването на такива коли в някои райони на Кьолн и Бон. През 2019 г. ще бъдат сериозно ограничени и дизелите в Майнц, Щутгарт, Аахен, Франкфурт и Берлин, като в последните два гrада се готви дори забрана за колите със стандарт Евро-5 (а не само Евро-4).
Факт е, че забраната няма да важи за целите градове. В случая с Берлин, например, съдът определи, че автомобилите с дизелови двигатели със стандарт до Евро 5 няма да бъдат допускани до 11 маршрута в централните части на града.
Още новини от сектора на автомобилите четете в Automedia.bg.


Какво време ни очаква в неделя?
Внимание! Чакат ни мощни магнитни бури в следващите дни
Желязков посети Монетния двор, за да види лично как се секат българските евромонети (СНИМКИ)
"Toха" взе приз за цялостно представяне на кулинарния фес за Никулден във Варна (СНИМКИ)
Спипаха двама гастрольори, тарашили жилища и автомобили във Варна
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Разходите за заплати нарастват с около един милиард евро
Румен Петков: Омразата тръгва от парламента
Желязков: Българските евромонети ще са законно платежно средство от 1 януари
„Арда“ надви „Локомотив“ на „Лаута”
Астън Вила прекъсна серията на Арсенал с гол в края


преди 7 години Проблемът е, че никой не предполагаше до преди три години какво бедствие е дизеловата технология. Всъщност, само алчните престъпници по високите върхове на германските автомобилни компании са го знаели...Сега изборът е или ускорено извеждане от употреба на дизеляците или напълване на белодробните болници с раково болни.Германците ще се оправят, ние в България да му мислим, защото е пълно с все още невежи предпочитащи да спестят литър или два за сметка на здравето на собствените им деца! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Някаква истерия настава с тези ФПЧ и не върви на добре т.нар. демокрация... Не може такива правила да се определят в съдебните зали. Такива ограничения са прерогатив на законодателната власт - държавна и местна. Още повече - когато такива хора са си купили такива коли, правилата са били други.Това е все едно сега да си купиш електромобил и след 10 години да кажат - няма да го караш, защото батерията ти не е екологична и замърсява.Адмирирам замогването на Европа, но все още хората не са толкова богати, че да си сменят колата на 3-5 години. Или поне повечето. И това трябва да се схване и от бюрократите, и в съдебните зали. Колкото по-скоро, толкова по-добре. Иначе - такива като Льо Пен ще стават все повече и ще имат все повече електорат. После само да не питат защо. отговор Сигнализирай за неуместен коментар