Компаниите, управляващи станции за зареждане на електромобили в Германия, са изправени пред значителен проблем, тъй като от тях се изисква от 1 април да използват измервателни уреди, каквито още не съществуват, информира ДПА.
Според новите изисквания станциите за зареждане, каквито има в почти всички германски градове, трябва да са снабдени с дисплей, показващ потреблението на киловати, така че шофьорите да знаят колко точно ще трябва да платят.
В момента станциите показват на собствениците на електромобили колко минути ще могат да карат с едно зареждане, уточнява БТА.
Към днешна дата все още няма налични измервателни устройства за станциите за бързо зареждане с постоянен ток, а обединението на Volkswagen, BMW, Daimler и Ford работи да инсталира именно такива устройства по германските магистрали.
Ionity - мрежата, подкрепена от компаниите - посочва, че преговаря с германските власти и предполага, че необходимата технология ще стане достъпна през идните месеци. Вече инсталираните колонки за зареждане ще бъдат модернизирани, а не демонтирани, посочи говорител.
В Германия е имало 16 100 станции за зареждане на електромобили към края на 2018 г. и 12% от тях са били за бързо зареждане, според данни на браншова организация.


Варна отбеляза Никулден с молебен за здраве и рибен курбан (СНИМКИ)
ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Костадинов зове за бойкот на Евровизия
Турнир по акробатичен рокендрол се провежда днес във Варна
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Почина Франк Гери, най-известният архитект на своето време
Последният ужас на Мерилин: Братът на Кенеди я души с възглавница в деня на смъртта ѝ
HR експерт: Бонусите са ключов инструмент за мотивация на служителите
Фермерският протест: Отново спряха движението през ГКПП "Кулата" на ТИР-ове
Мицкоски работи за "Сръбски свят", а не за независима РСМ