Главният изпълнителен директор на германската автомобилна компания Volkswagen Оливер Блуме заяви, че Европейският съюз трябва да обмисли да коригира планираните си мита срещу произведените в Китай електромобили, за да предвиди освобождаване от тях срещу инвестиции в Европа, предава Ройтерс.
„Вместо наказателни мита трябва да се постигне взаимно предоставяне на кредити за инвестиции. Тези, които инвестират, създават работни места и работят с местни компании, трябва да се възползват, когато става въпрос за мита“, отбеляза Блуме в интервю за германския вестник Bild am Sonntag.
ЕС ще осъществи плановете си да наложи мита върху произведени в Китай електромобили, съобщи Европейската комисия в петък, въпреки че най-голямата икономика в блока Германия и германските автомобилни компании ги отхвърлиха. Това показа разногласията относно най-големия търговски спор с Пекин от десет години насам.
Предлаганите мита върху електромобили, произведени в Китай, до 45% ще струват на автомобилните компании допълнителни милиарди долари, за да внасят колите в блока. Те трябва да бъдат въведени от следващия месец за срок от пет години.
Комисията, която наблюдава търговската политика на блока, съобщи, че ще се противопостави на несправедливите според нея китайски субсидии след едногодишно антидъмпингово разследване, но допълни в петък, че ще продължи преговорите с Пекин.
Блуме заяви пред Bild am Sonntag, че има риск ответни мита на Китай да навредят на европейските автомобилни компании.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 1 година До: bobopopov а баш... първата *** написале нещо дето е истина, това им изяде главата! ... и това че харчат много за лобизъм... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година Фалит и у кофата и на WV и на всички алчници,дето през измислената пандемия ,взеха глупаво решение.Да произвеждат по- малко ,а да продават с по- голяма печалба.Нека, жълтите ви погубят и европейски ,и американски, "автомобилостроители". отговор Сигнализирай за неуместен коментар