Планираната програма за съкращаване на разходите от Volkswagen беше неизбежна, за да поправи „десетилетия на структурни проблеми“ в компанията, заяви главният изпълнителен директор на германския концерн Оливер Блуме в интервю, публикувано в неделя и цитирано от Ройтерс.
„Слабото пазарно търсене в Европа и значително по-ниските приходи от Китай показват десетилетия на структурни проблеми във VW“, каза Блуме пред неделното издание на таблоида Bild.
Ръководителят на работния съвет на Volkswagen заяви миналия понеделник, че плановете на автомобилната компания да затвори най-малко три завода в Германия, да съкрати десетки хиляди служители и да свие оставащите си заводи в най-голямата икономика в Европа са първата стъпка към по-дълбоки от очакванията реформи.
Автомобилната компания не е потвърдила тези планове, но в сряда поиска от служителите си да приемат понижаване на заплащането с 10%, като заяви, че това е единственият начин най-големият концерн в Европа да спаси работни места и да остане конкурентен.
Блуме посочи оперативните разходи в Германия като голяма спънка пред конкурентоспособността на Volkswagen и заяви пред Bild, че „нашите разходи в Германия трябва да бъдат значително намалени“.
Няма гъвкавост относно целите за намаляване на разходите, а само за това как може да бъдат постигнати, допълни той.
Автомобилната компания е заделила около 900 млн. евро в годишния си отчет за изпълнение на мерките, сочи документът.


Времето във Варна на 5 декември 2025
Огнеборците потушиха 31 пожара през последното денонощие
Един загинал в катастрофи през последните 24 часа
Честваме паметта на преподобните Сава Освещени и Нектарий Битолски
ПП-ДБ внася вот на недоверие срещу кабинета днес
Моди разстила червен килим за Путин, въпреки натиска от САЩ
Дьоре от Hensold: Очаквам стоманено десетилетие
Мозъчни интерфейси и метавселени – докъде стига бъдещето на игрите?
Hensold: Пазарите са водени от настроението
Hensold очаква до 10-15г военните разходи да продължат
REST - една малко известна екстра в стари Audi-та и VW-та
Най-готините коли на шампиони във Формула 1
Новата суперкола на Toyota – V8 с 640 к.с. и алуминиево шаси
Китайски електромобил се разцепи при странна катастрофа
Един от най-добрите двигатели на Audi навърши половин век
Четирима са убити от армията на САЩ при нов удар срещу корабче заради наркотрафик
Израел е допуснат на "Евровизия" догодина, 4 страни ще бойкотират конкурса
ПП-ДБ ще внесат вота на недоверие към кабинета "Желязков"
Роденият в Беларус Роман Хофман оглави Мосад
Изплащат от днес пенсиите и коледните добавки
преди 1 година Сега пък ще слушаме изп. директор, причината била десетилетия лош мениджмънт... тоя нищо не разбира, трябва да слушаме лапащия в механата, който твърди че проблема е фондер и липсата на "еффтинг" газ... :D:D:D отговор Сигнализирай за неуместен коментар