Очаква се през 2018 година община Пловдив да работи по няколко от замразените големи инфраструктурни проекти, съобщи БНТ.
Сред тях са изграждането на втори гребен канал и реконструкцията на стадион "Пловдив". Обектите са включени в програма за управление на общинските спортни имоти, която трябва да бъде приета от местния парламент.
28 години най-големият стадион в Южна България не е реновиран. Сега той ще бъде реконструиран по проект, за който са осигурени 600 хил. лева. Работата по отделните архитектурни части на спортния комплекс ще даде представа и колко пари ще са необходими за завършването му.
„Надявам се през 2018 г. да си отговорим на въпроса колко ще струва завършването на стадион Пловдив и то с голяма точност“, казва зам.-кметът Георги Титюков.
Втория гребен канал също е включен в приоритетните проекти на Пловдив. Той ще бъде част от новия екопарк „Марица”.
Гребната база е едно от най-предпочитаните места за отдих на пловдивчани и затова хората искат да го съхранят. Очаква се изграждането да струва между 4 и 7 млн. лева и да върви паралелно с мащабна залесителна кампания.
Четиригодишната програма за залесяване на екопарк „Марица“ е за 4,2 млн. лева. В общинския бюджет за 2018 година ще бъдат заложени около 800 хил. лева.
Освен дублиращия гребен канал се предвижда още изграждането на изкуствено езеро с 16 острова за гнездене на редки и защитени птици, а също така и множество атракции за посетителите. За тези обекти се очаква през март решение на Върховния административен съд.
През тази година започва и строителството на нов плувен басейн в Пловдив. Проектът е за 11 млн. лева, а съоръжението ще отговаря на стандартите за провеждане на големи международни първенства.


Ограничават движението на автомобили във Варна през почивните дни заради два мача
Фратрия завърши годината с победа
Връчиха наградите „Доброволец на годината“ във Варна
19-годишен шофьор кара с 300 км/ч в София (ВИДЕО)
Призът „Спортист на Варна“ ще бъде връчен на 16 декември
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
EV стигат точка на необратимост през 2026, Европа и Китай ще се интегрират
САЩ: Европа рискува да бъде заличена, ако не се промени
Българската икономика нараства стабилно през третото тримесечие на 2025 г.
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Сиярто: Въпреки отричанията, в Украйна се извършва принудителна военна служба
Европрокуратурата разследва измама за 13 млн. евро у нас, извършени са над 80 обиска
Интензивни дъждове утре, на места и с гръмотевици
Детайлите на разследването за корупция в Украйна, водено от полицията, са като от драма на HBO
Ретроградният Меркурий приключи, 5 зодии си връщат късмета
преди 7 години Нема лошо в строителството на спортна инфраструктура. Лошото е, че се прави за да се краде и не искам никой да ми обяснява, че не е така. Лошо е , че има проблем малко и със спортистите. В скоро време ако така продължим раздаемостта ще падне вече не 2, а 3 пъти спрямо соца. Гребен канал за пенсионери не ни трябва. Нищо лично. Другото са спортните успехи на България - все по-никакви. Ще кажете първи инфраструктура, после резултата. Да -яйцето и кокошката. Обаче съоръженията искат издръжка, както през време на икономически ръст, както е днес така и в рецесия - утре. отговор Сигнализирай за неуместен коментар