IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Хотелите впрягат новите технологии в битката с коронавируса

Местата за настаняване инвестират в устройства за дезинфекция и роботи, за да намалят допирните точки между служители и посетители

12:58 | 18.06.20 г.
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Дезинфектанти в лобито на хотел Bellagio в Лас Вегас. <em>Снимка: Joe Buglewicz/Bloomberg</em></p>

Дезинфектанти в лобито на хотел Bellagio в Лас Вегас. Снимка: Joe Buglewicz/Bloomberg

В много случаи независимите хотели могат да бъдат по-пъргави от големите, бюрократични брандове, защото не трябва да се притесняват от мащабирането на разходите или процесите на одобрение за всяка предложена промяна. Все пак някои световни компании за хотелиерство имат предимството на съществуващите технологии на своя страна.

Yotel например е  технологично ориентирана хотелска марка с 14 локации от Сингапур до Сан Франциско. В миналото хотелът е използвал роботи за изпълнение на прости заявки за гостите. Сега роботи икономи доставят до стаите за гости, като елиминират контакта между служителите и посетителите.

Други хотели инвестират в по-малко натрапчиви машини, например пречистватели на въздуха. От 1 юни такива пречистватели ще има във всички стаи и апартаменти в Ocean House в Род Айлънд и Weekapaug Inn.

Дигитални менюта

Ресторантите представляват приблизително 25% от общите приходи на хотелите, според консултантската компания CBRE. За да работят безопасно, много от тях намаляват капацитета си.

За повечето хотели се въвежда нова форма на обслужване по стаите, в която количките за храна се оставят извън стаите за гости и се преместват от клиентите. Всяка количка се дезинфекцира напълно преди и след ползване.

Премахват се и възможно най-много допирни точки между гостите и персонала при сервирането на храна, като се въвеждат дигитални менюта и услуги, които посетителите да използват през телефоните си, а не на екраните в стаята.

Four Seasons Hotels & Resorts например наскоро ускори проект за собствено приложение за текстови разговори със служители на повече от 100 езика. Цялата информация, която обикновено се отпечатва на хартия - спа услуги, местни дейности, менюта и други, вече е качена в приложението.

В Marriott менютата също са достъпни в приложение. Според Джон Волф, вицепрезидент на компанията по глобалните комуникации, Marriott също следва указанията на центровете за контрол и превенция на заболяванията в САЩ и Световната здравна организация, като разполага с дезинфектанти за болнични условия за повърхностите, поставя дезинфекционни кърпички в помещения за гости и осигурява лични предпазни средства за служителите на всяко ниво.

За независимите хотели QR кодовете са лесна алтернатива на приложенията.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 03:38 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още