Социалната мрежа Facebook вече е по-популярният канал за трансфер към новинарските сайтове от търсачката Google, предава Fortune, позовавайки се на данни на аналитичната компания Parse.ly.
„На социалната мрежа се пада дял от 43% от общия трафик за онлайн медиите, докато за търсачката – 38%,“ отбелязва изданието.
Последният път, когато Facebook превъзхождаше Google по този показател, беше през октомври 2014 година, посочва от своя страна ТАСС.
Още подобни новини четете в Bulgaria on Air.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


19-годишен шофьор кара с 300 км/ч в София (ВИДЕО)
Призът „Спортист на Варна“ ще бъде връчен на 16 декември
Никола Цолов стартира от първа редица в Абу Даби
Тъжна вест! Почина поетесата Ружа Велчева
Българската икономика нараства стабилно през третото тримесечие на 2025 г.
Природните бедствия са довели до силен ръст на имуществените застраховки у нас
ЕС търси Меркосур, за да се конкурира със САЩ и Китай, но предлага малко
Турската лира остава стабилна, а икономисти очакват ново понижение на лихвите
Юанът става все по-използван при паричните преводи
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Audi готви още една изненада
Политик предложи премахване на червения светофар и знаците на пътя
Протестите разклащат управлението, но не и твърдите електорати на ГЕРБ и ДПС
Джигитът, карал с 300 км/ч на Околовръстното, е открит в чужбина
ГЕРБ внесе предложението за закриване на комисията "Сорос" в парламента
След Пеевски и Коцев: Максим Генчев проси пари за "Карадажата" и от Мирчев
Два месеца преди игрите: Олимпийският огън беше запален в Рим