Най-голямата социална мрежа в света Facebook се готви да направи работата също толкова пристрастяваща, колкото социалните мрежи. Компанията планира да пусне своята мрежа за корпоративна комуникация и съвместна работа Facebook At Work през следващите няколко седмици, пише TechCrunch, позовавайки се на източник, близък до компанията.
Facebook вярва, че може да накара отделните служители да са ангажирани с продукта, така че залага на такова ценообразуване, което предполага таксуването на компаниите за всеки активен потребител месечно, твърди директорът на Facebook @ Work Джулиен Кодорниу.
Така че може да се окаже доста печелившо за Facebook да накара всеки отделен представител на компания да се регистрира - от директорите до асистентите.
Още през 2014 г. започна да се говори, че Facebook изгражда корпоративен продукт. Компанията обяви чак през 2015 г., че прави първите му тестове. Оттогава Facebook се занимава с това да накара голям брой международни клиенти да се регистрират.
Абонатите на Facebook At Work могат да използват специалния списък с новини “Work Feed”, в който ще присъства публикации на техни колеги, да разменят идеи и предлагат задачи.
Освен това Facebook At Work също така ще предложи услугите Групи и Messenger, включително гласови и видео обаждания, с което може да се конкурира със Slack и Skype. Освен това предоставя профили от социалната мрежа, Събития и функцията за видео на живо.
Точната цена на Facebook At Work не е обявена все още.
Най-голямото предимството на Facebook At Work е фактът, че платформата до голяма степен е позната на потребителите.
Повече вижте в материала на Investor.bg!


Сашо Андреев и Ивелина Шенкова спечелиха „Златен пояс“ за най-добър спортист за 2025 г.
Над 12 000 именици във Варна празнуват на Никулден
Недоволството продължава: Очакват се нови блокади по границата с Гърция
Евакуацията невъзможна! Лошото време държи в капан екипажа на танкера, заседнал край Ахтопол
Среднощни сметки: МФ публикува новия проектобюджет в полунощ
Новата стратегия за сигурност на Тръмп атакува съюзниците, а не враговете на САЩ
Край на кеша? Как дигитализацията ще промени плащанията в Европа
ChatGPT държи лидерството пред Google Gemini
Европа е изправена пред най-трудния момент в опитите си да избегне разрив със САЩ
Украйна и САЩ с „рамково споразумение“, но преговорите продължават
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Наводнени булеварди в Пловдив, свлачище на пътя Асеновград-Смолян
Вижте резултатите от официалния кантар на SENSHI 29
Николай Денков за счупеното доверие: Този начин на управление трябва да бъде наказан
Бурното море не позволява евакуация на екипажа на заседналия танкер край Ахтопол
Сашо Андреев и Ивелина Шенкова спечелиха „Златен пояс“ за най-добър спортист за 2025 г.
преди 9 години Чудя се колко ли фирми биха желали да споделят вътрешната си информация с фейсбук и агенциите/правителствата над нея. Това ми изглежда голяма глупост, но в днешно време трудно може да ме изненада нещо. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Facebook at Work е бъдещето и мечтата на всяко 10-годишно хлапе в момента, за което социалките са целия свят отговор Сигнализирай за неуместен коментар