Разходите за реклама в Twitter са се сринали със 71% през декември, сочат данни от компания за проучване на рекламния пазар. Това се е случило, след като големи рекламодатели свиха бюджетите си за реклама в социалната мрежа след придобиването на гиганта от Илон Мъск, предава Ройтерс.
Данните от Standard Media Index (SMI) са публикувани в момент, в който Twitter се опитва да се справи с отлива на рекламодатели. Компанията обяви няколко инициативи, с които се опитва да ги спечели обратно, предлагайки безплатни реклами, вдигайки забраната за политическа реклама и давайки на фирмите по-голям контрол върху позиционирането на рекламите им.
Според данните на SMI рекламните разходи в Twitter са спаднали с 55% през ноември в сравнение с година по-рано, въпреки че тези месеци традиционно са време на по-високи разходи за реклама, тъй като компаниите промотират продуктите си в предпразничния сезон.
Twitter не е отговорила веднага на запитването на Ройтерс за коментар.
Повечето компании са спрели да харчат в Twitter през ноември, твърди друга компания за проучвания, наречена Pathmatics. Това е същият месец, в който Мъск възстанови спрени акаунти и пусна платеното верифициране на акаунти, което доведе до фалшифицирането на профили на компании.
14 от 30-те топ рекламодатели в Twitter са спрели изцяло рекламата си в платформата, след като Мъск пое контрола над нея на 27 октомври, посочва Pathmatics.
На събитие през ноември Мъск коментира проблема и заяви, че разбира, ако рекламодателите „искат да си помислят“.
Горе-долу по същото време Мъск обвини активистки групи, че оказват натиск върху рекламодатели да оттеглят рекламите си от социалната мрежа. Рекламните приходи съставляват около 90% от общите приходи на Twitter.
Приходите на Twitter за четвъртото тримесечие са намалели с около 35% на годишна база заради спада при рекламата, писа The Information, позовавайки се на информация от представител на висшия мениджмънт на Twitter, разкрита на среща на екипа миналата седмица.


Честваме паметта на преподобния Даниил Стълпник
Манчестър Сити спечели гостуването си на Реал Мадрид
Измислиха как да спасят дизеловите коли в Европа
Мъж паркира Ferrari на балкона си, общината го прибра с кран (ВИДЕО)
Кметът на Варна протестира срещу правителството в Берлин (СНИМКИ)
САЩ и Катар може да създадат свръхпредлагане на LNG на европейския пазар
Забраната на социални медии в Австралия няма да спаси децата
Криптотърговците търсят допълнителна защита, тъй като отвличанията растат
Банковото финансиране за сектори със структурни проблеми у нас може да намалее
Шансът на българския бизнес е в иновации за по-ниски разходи за труд и енергия
Kia показа новия си кросоувър за Европа
Сервиз поиска 15 000 евро за ремонт на Tesla, собственикът я оправи срещу 100 евро
Мъж паркира Ferrari на балкона си, за да разбере, че Виена не е Дубай
С кого ще се конкурира новата суперкола на Toyota
Основните прилики между класическото Renault 5 и новото ЕV
Род Стюарт пристигна в София с две лични гардеробиерки
Църквата чества Свети Даниил
Парламентът гласува вота на недоверие към правителството днес
Промени в градския транспорт в София заради строежа на метрото
Буря потопи Газа, отнесе палатките
преди 2 години За пръв път чувам термина 'Срив в разходите'.. Това трябва да е непременно лошо ли ? отговор Сигнализирай за неуместен коментар