IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Олимпиадата влиза директно в смартфоните на потребителите

Колкото по-близо е телевизията до реалния живот, толкова по-добро е съдържанието, което тя поднася, смята президентът на Discovery Networks International

15:27 | 01.03.17 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Подписването на договора за правата в периода 2018 - 2024 г. <em>Снимка: MOK&nbsp;</em></p>

Подписването на договора за правата в периода 2018 - 2024 г. Снимка: MOK 

Американската компания Discovery Communications, собственик на Eurosport, обяви, че има права за излъчването на Олимпийските игри на множество платформи в Европа и вече има конкретна стратегия за излъчването.

Новината беше обявена лично от главния изпълнителен директор и президент на Discovery Networks International Жан-Бриак Перет по време на участието му в Mobile World Congress в Барселона. 

Идеята на Discovery е да даде шанс на мобилните оператори да имат достъп и да предоставят такъв до „всеки момент“ от Олимпийските игри. Благодарение на това те ще могат да предлагат по заявка съдържание от събитието, включително акценти в реално време и свързани новини.

“Опитваме се да експериментираме много и да се учим от всичко това. През последните години съдържанието се разпространява на милиарди екрани с всякакви размери. Виждаме много възможности в това, но е важно да установим как можем да сме адекватни на пазара, така че да отговорим на тези промени по най-добрия начин”, коментира Перет.

“Олимпийските игри са най-голямото спортно събитие в света. Искаме да покажем много повече  съдържание от тях на повече екрани. Днес обявяваме партньорствата си с телекомите. Целта ни е да сключваме ексклузивни партньорства с телекомите, така че и те да могат да предоставят на потребителите достъп до най-доброто от игрите”, заяви изпълнителният директор.

По думите му Discovery Communications иска да предложи на зрителите различно преживяване  от това, което конкурентите на пазара предоставят.

“Търсим креативни начини да достигнем до младите, до т.нар. millenials - да им разказваме истории, които не са нови, но да им ги поднесем по нов начин”, посочи Перет. Той подчерта, че фокусът на компанията пада преди всичко върху най-големите и запалените фенове в различните области и теми.

Изпълнителният директор твърди, че колкото по-близо е телевизията до реалния живот, толкова по-добро е съдържанието, което тя поднася, особено на мобилните устройства, които навлизат в най-интимните части на живота ни.

„Експертизата ни е в това - да намираме страхотни истории и хора и да ги поднасяме добре на най-запалените фенове. Имаме много персонализиран и директен подход към зрителите си”, добави още той.

Следете всичко по-важно от конгреса в Барселона от специалния ни пратеник Елена Кирилова тук.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:36 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още