Изпълнителният директор на AT&T обяви, че компанията може да насочи ресурси към HBO от други части на новопридобития бизнес на Time Warner, така че да се засилят инвестициите в програми и да се използват данни за вкусовете и навиците на потребителите, за да бъдат информирани те за съдържание, което би им харесало. Всичко това е част от плана на гиганта да се конкурира по-сериозно с Netflix, пише Wall Street Journal.
Рандъл Стивънсън заяви също, че данните, които притежава телеком и телевизионният гигант ще помогнат за изграждането на бизнес за реклама, базирана на анализ, който да помогне на цялата телевизионна индустрия, както и на медийни играчи, които се конкурират с Facebook и Google.
"Смятаме, че имаме период от няколко години, за да изпъкнем и да си проправим път“, коментира Стивънсън в интервю за Wall Street Journal.
Ветеранът от телефонната индустрия сключи сделка за над 80 млрд. долара с Time Warner през 2016 г. На конференция за инвеститори, организирана от Goldman Sachs Group тази сряда, изпълнителните директори на други големи медийни компании бяха изправени пред въпроси за това как ще се справят със съпротивата на потребителите да продължават да плащат за големи пакети за кабелна телевизия, както и да очертаят пътя напред към стрийминга директно към потребителите.
На събитието Стивънсън заяви, че отказите на потребителите към платената телевизия на AT&T отслабват въпреки скорошното увеличение на цените на видео стрийминг услугата DirecTV. Освен това той отхвърли идеята, че HBO и Netflix са директни конкуренти, като посочи, че Netflix е Walmart на видео стрийминг услугите, докато HBO е Tiffany’s.
В интервюто си за Wall Street Journal Стивънсън допълва, че AT&T се опитва да настигне Netflix по голямата база от потребители. Същевременно фирмата може да пренасочи ресурси за създаване на оригинални програми за нейната кабелна мрежа Turner към HBO. Каналите TNT и TBS на Turner могат да излъчват съдържание от HBO, което може да насочи повече зрители към HBO, допълва изпълнителният директор.
Стивънсън твърди, че HBO, която похарчи 3,7 млрд. долара за програми миналата година, е малко вероятно да инвестира сума, близка до 11-12-е милиарда долара, които се очаква Netflix да похарчи тази година. По думите му като цяло WarnerMedia, която включва CNN и филмовото студио Warner Bros., може да достигне сумата на Netflix.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
Как да общуваме ефективно с партньора?
Провежда се спасителна операция край Ахтопол заради кораба Kairos
Новата реалност: Битка на дронове за небето над Украйна